خبرهای داغ:
پرسش امام جمعه دزفول از مسئولین:

همین انرژی که برای کنسرت می‌گذارید برای رفع مشکل اشتغال مردم قائلید؟

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه ی دزفول در خطبه های روزگذشته نمازجمعه گفت: آیا مسئله ی کنسرت موسیقی مشکل اول مردم است؟ درست یا غلط بودن آن حرف دیگری است، آیا همین وقت و انرژی که برای کنسرت می‌گذارید برای مشکل اشتغال مردم هم قائلید؟
کد خبر: ۸۸۱۸۶۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
خطیب جمعه ی دزفول در خصوص برگزاری کنسرت موسیقی در این شهرستان گفت: در شورای فرهنگ عمومی که با حضور فرماندار، نماینده ی مردم در مجلس، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ادارات و نهادها برگزار می شود، مصوب شده که مراسمات فرهنگی شهرستان در این جلسه طرح و برنامه ریزی شود.
قاضی دزفولی از عدم طرح موضوع برگزاری کنسرت موسیقی در شورای فرهنگ عمومی انتقاد نموده و تصریح کرد: مسئولین باید به فکر بررسی مشکلات اساسی مردم از جمله اشتغال و بیکاری باشند و پرداختن به مسائلی که موجب دوقطبی و اختلاف بین مردم و جوانان می شود در شرایط حساس پیش از انتخابات ریاست جمهوری عملی نسنجیده و اشتباه است.
امام جمعه ی دزفول به مسئولین توصیه نمود از تصمیمات بی جا و ناروا که خلاف منویات رهبر انقلاب می باشد بپرهیزند.
وی مسئله ی خطر احتمالی سیلاب ها را مورد توجه قرار داد و بر لزوم هماهنگی بین مسئولین بالادست رودخانه در سد دز و مسئولین شهرستان دزفول برای جلوگیری از خسارات ناشی از عدم هماهنگی ایشان مانند واقعه ی فروردین ماه تاکید کرد.
خطیب جمعه ی دزفول از مسئولین مربوطه خصوصا نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به جبران خسارات وارده ی سیلاب گذشته به کشاورزان و مردم این شهرستان پیگیری لازم را صورت دهد.
قاضی دزفولی با ذکر اهمیت راه اندازی فرستنده ی دیجیتال شبکه های تلویزیونی در شهرستان دزفول از دست اندرکاران محقق شدن این امر مهم قدردانی نمود.
امام جمعه ی دزفول با طرح لزوم ایجاد مساجد در محلات مختلف این شهر، و تذکر خطر دسته بندی برای ساخت مسجد، رعایت استاندارد و فواصل مناسب بین مساجد را خواستار شد.
وی در بخش بعدی به مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا پرداخت و تصمیم دولت آمریکا را حرکتی مغرورانه علیه کشورهای اسلامی دانست و قراردادن کشورهایی که حتی سابقه ی یک مورد ترور از آمریکایی ها را ندارند، حرکتی برنامه ریزی شده علیه این کشورها عنوان کرد.
خطیب جمعه ی دزفول نادیده گرفتن دولت های تروریست از جمله عربستان و جوسازی علیه ایران را حرکتی سیاسی و در ادامه ی توطئه های آمریکا اعلام نمود که این مسئله سر دادن شعار مرگ بر آمریکا از سوی مردم را به دنبال داشت.
قاضی دزفولی ضمن تقدیر از آتشنشانان فداکار با بازخوانی منویات رهبر انقلاب در خصوص حادثه ی پلاسکو مسئولین را از حاشیه سازی و مقصر دانستن دیگران برحذر داشت و آنها را به بررسی اصل موضوع دعوت کرد.
امام جمعه ی دزفول با اشاره به حرکت همیشگی مردم در تداوم انقلاب، ابراز امیدواری کرد شاهد حضور باشکوه ایشان در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشیم چون یاس دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را به دنبال دارد (تکبیر حاضران).
وی با برشمردن سیر تحولات انقلاب و دوران ستم شاهی مسئله ی شکستن حکومت نظامی و طرح هایزر، ژنرال آمریکایی با دستور امام خمینی را یادآور شد و عمق توطئه ی عوامل رژیم برای سرکوب انقلاب و کشتار وسیع مردم و رهبران انقلابی را تشریح نمود.
خطیب جمعه ی دزفول ضمن یادآوری ۱۹بهمن روز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره)، سالروز تاسیس حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران را گرامی داشت.
قاضی دزفولی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، نقش بانوان در انقلاب اسلامی را پررنگ و حائز اهمیت توصیف نمود.
امام جمعه ی دزفول همچون هر هفته خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و ایشان را به دوستی دوستان خدا و دشمن داشتن دشمنان خدا دعوت نمود.
وی در ادامه ی مبحث سبک زندگی اسلامی با بیان نکاتی از سیره ی پیامبر رحمت(ص)، تواضع و فروتنی، سبقت بر سلام کردن به دیگران حتی کودکان، مصافحه با اصحاب و یاران فقیر و غنی، همنشینی با اقشار مختلف، مشارکت در کارهای خانواده از جمله خرید از بازار و رسیدگی به حیوانات را به عنوان نمونه هایی از الگوی نیکوی مسلمانان جهان معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار