خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اینکه امروز سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر در مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا ایستادگی می‎کنند، به برکت انقلاب اسلامی ایران است که مفهوم خودباوری و استقلال را بیان کرده است .
کد خبر: ۸۸۱۸۶۱۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم یادواره شهدای ناحیه شهری نصرت آباد با حضور مسئولان شهر الوند برگزار شد.

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: خانواده‌های شهداء یقین داشته باشند که سلاح فرزندانشان زمین نمانده و هر جا تهدیدی به آرمان‌های جمهوری اسلامی باشد ما سربازان جان بر کف تا پای خونمان خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه امروز کشور بعد از گذشت38 سال از پیروزی انقلاب را مدیون خون شهدای معزز هستیم و رزمندگان ما با الگوبرداری از سالار شهیدان در راه آن حضرت جان خود را فدا کردند.

آذربایجانی تبیین کرد: شهدای ما در دامن مادران زینب‌گونه پرورش یافتهاند که تا پای جان ایثارگری و خود گذشتگی کردند و همین طور از ولایت فقیه اطاعت محض داشتند و یقین بدانید شهداء در تمامی مجالس ما حضور دارند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تأکید کرد: ما به برکت انقلاب اسلامی و فدا کاری‌های رزمندگان جزو 7 کشور اول جهان قرار داریم و اینکه کشور ما بدون کمک گرفتن از کشورهای قدرتمند و بیگانگان به فناوری هسته‌ای دست یافت، بسیار ارزشمند است و شتاب علم و فناوری‌ها در کشورمان به اندازه‌ای زیاد بود که دشمنان روی به ترور دانشمندان هستهای ما آوردند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور ولایت فقیه است، اذعان کرد: پیشرفت‌های علمی، نظامی، اقتصادی و غیره زیادی داشتیم که همه این‌ها به برکت خون شهدا و ایثارگریهای آنان و وجود ولایت فقیه بوده است.

آذربایجانی با اشاره به دوران قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: حاکم ایران حلقه به گوش کشور آمریکا بود و شدیدا وابستگی به بیگانگان داشت درحالی که امروز کشور ما استقلال یافته و صاحب نظر است و کشورهای منطقه از ایران الگو می‌گیرند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: اینکه امروز سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر در مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا ایستادگی میکنند، به برکت انقلاب اسلامی ایران است که مفهوم خودباوری و استقلال را بیان کرده است و همانطور که امام(ره)  فرمودند این انقلاب باید جهانی شود و امروز شاهد این موضوع هستیم.

در این مراسم از خانواده‌های شهداء با اهداء لوح تقدیر تقدیر به عمل آمد.

3001/پ30/ب

 
ایستادگی مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا،به برکت انقلاب  است 
 
ایستادگی مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا،به برکت انقلاب  است 
 
ایستادگی مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا،به برکت انقلاب  است 
ارسال نظرات
پر بیننده ها