خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان : ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به ملت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی گفت: امروز این انقلاب و نظام ، یک نعمت الهی است و همه باید قدردان آن باشیم تا خداوند نعمتش را بیشتر کند.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۲۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام رضا غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (ع) و قرارگاه عملیاتی منطقه ای سیدالشهداء گفت : دهه مبارک فجر یک موهبت الهی است و به تعبیر امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اوجب واجبات است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و افزود : خاطره دهه ی فجر، بزرگترین خاطره ملت ایران بعد از ورود اسلام به سرزمین ماست و داستان حضرت موسی در قرآن کریم را بیان کرد که خداوند به قوم بنی اسرائیل دو نعمت بزرگ رهبری و آزادی از سلطه ی دیگران عطا فرمود که متاسفانه این قوم قدر ندانستند و خداوند آن نعمت ها را از آنها گرفت و به عذابی شدید گرفتار کرد.

حجت الاسلام غفاری پور خاطرنشان کرد : خداوند متعال در قرآن کریم در سوره ی ابراهیم می فرمایند اگر به فردی ،ملتی یا جمعیتی نعمتی دادیم و آنها شکر نعمت را به جا آوردند ما نعمتشان را تداوم می بخشیم و اگر کفران نعمت کردند عذاب ما شدید است و مواخذه می شوند.

وی در ادامه افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحقیر دستاوردهای انقلاب چیزی نیست که به نفع مردم باشد بلکه یاس و ناامیدی را در مردم به وجود می آورد،پس اگر ضعف هایی در انقلاب وجود دارد ما نباید اصل انقلاب را زیر سوال ببریم چون این ضعف ها در همه انقلاب ها بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت : 22 بهمن یوم الله است یعنی روز انعام و بر همه  ضروری است که قدر این نعمت الهی را بدانند که خداوند متعال به وعده خود عمل کند و نعمتش را تداوم ببخشد.و ادامه داد با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل، واژه  اقدام و عمل را  تشکر از نعمت های الهی بدانیم.

وی در پایان به انقلابی بودن و انقلابی ماندن از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها