خبرهای داغ:
آیت الهو اسلامی:

انقلاب اسلامی عزت را به مردم هدیه داد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شاه در طول حکومت ذلت بار 37 ساله خود 52 دولت را عوض کرد چون از آمریکا و انگلیس دستور می گرفت و هیچ اختیاری از خود نداشت.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۲۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم بوئین زهرا و در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه در مکتب اسلام دو عنوان عزت و ذلت از اهمیت بالایی برخورار است اظهار کرد: عزت به قدری در اسلام اهمیت دارد که امام حسین (ع) می فرمایند: ذلت از ما به دور است.

وی تبیین کرد: مبنای علمی بحث دهه فجر همین عزت است دهه فجر باعث شد که ملت ایران از ذلت نکبت بار خلاصی یابند و انقلاب اسلامی ذلت مردم در زمان شاه را به عزت ملی تبدیل کرد.

آیت اله اسلامی ابراز کرد: شاه در طول حکومت ذلت بار 37 ساله خود 52 دولت را عوض کرد چون از آمریکا و انگلیس دستور می گرفت و هیچ اختیاری از خود نداشت.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمن شده است و ما امروز در هر زمینه ای برای خودمان آقا هستیم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را به ملت هدیه داد امروز ما شاهدیم که ایران در وسط جهنم یک سرزمین امن است.

وی فساد و تجملات را دو خطر برای نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم این انقلاب باقی بماند باید از تجملات و فساد دوری کنیم چرا که این انقلاب حاصل خون 300 هزار شهید است و ما نباید با اختلاس و دزدی این خون ها را پایمال نماییم.
2002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار