هادی سیاسی سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار را جایگزین توهین و تحقیر برای ملت ایران نمود.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سروان پاسدار رجبی در نشست سیاسی بصیرتی پایوران و سربازان وظیفه که به همت سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زاوه و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر برگزار شد، با اشاره به دوران اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایران اسلامی اولین کشوری در دنیا است که بدون اتکا به قدرت های شرق و غرب موفق به براندازی نظام کفر و استکبار و برقراری حکومت اسلامی گردید.
 
وی در ادامه رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را وحدت کلمه و اعتقاد حضرت امام خمینی (ره) و مردم به شعارهای الله اکبر، لااله الاالله و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی دانست و افزود: این انقلاب عزت و اقتدار را جایگزین توهین و تحقیر برای ملت ایران نمود.
 
رجبی ادامه داد: اسلام در ذات خود دارای حکومت دینی و سیاسی است و این حکومت دینی و سیاسی نه تنها مختص به اکنون یا دوره خاصی نبوده و نیست بلکه مربوط به دوران شخص پیامبراکرم (ص) می شود.
 
هادی سیاسی سپاه ناحیه زاوه با اشاره به افزایش روز به روز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا، ابراز داشت: تمام سردمداران آمریکا در طی چندین مرتبه، اذعان به این قدرت نموده و آن را بطور آشکار اعلام کردند.
 
وی در پایان نیز بیان نمود: همه ملت ایران اسلامی باید اقتدار و عزت کنونی خود را مدیون خداوند متعال، حضرت امام خمینی(ره)، جان فشانی های شهدا و انقلاب اسلامی باشند و در جهت حفظ و حراست آن بیش از پیش تلاش نمایند.   
ارسال نظرات
پر بیننده ها