خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) زیرکوه:

جشنواره سرود فجر صالحین زیرکوه برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) زیرکوه گفت: جشنواره سرود حلقات صالحین دختران با عنوان فجرانقلاب با شرکت شش گروه سرود از حلقات صالحین شهرستان زیرکوه برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۸۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهارداشت: به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجرجشنواره سرود حلقات صالحین دختران با عنوان فجرانقلاب با شرکت 6 گروه سرود از حلقات صالحین شهرستان در نمازخانه ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه برگزارشد.

علی آبادی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج ارزش‌ها و معرفت‌ها در بین متربیان حلقات صالحین بر‌اساس کارهای هنری عنوان کرد.

وی افزود: شور و نشاط جوانان را می‌توان با چنین اقداماتی در مسیر درست هدایت کرد.

گفتنی است در این جشنواره که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین شهرستان زیرکوه برگزار شد، شش گروه سرود از پایگاه های بسیج شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان گروه های شهید طیبه واعظی پایگاه بنت الحسین(س) حاجی آباد، شهید رحیم اله عطایی پایگاه فاطمه الزهرا(س) شاهرخت، شهید احمدی روشن پایگاه حضرت رباب(س) کوی المهدی مقام های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

در پایان این جشنواره با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه از مقام های اول تا سوم با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار