رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه اسلام اساس انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: مهم ترین خطر جدی که انقلاب اسلام را تهدید می کند تحریف اصول انقلاب و خط امام و رهبری است.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۹۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر شعبانعلی رمضانیان در جمع فرهنگیان شهر سامان با بیان اینکه بعد از 38 از پیروزی انقلاب اسلامی در حال حاضر مخاطرات جدی از درون انقلاب اسلامی را تهدید می کند، اظهار داشت: از جمله عواملی که انقلاب اسلامی را که اساس آن بر پایه اسلام است تهدید می کند ، تحریف اصول انقلاب و خط امام و رهبری است.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور، با بیان اینکه جشن های شکل گیری انقلاب فرصت خوبی است که جوانان و نوجوانان جامعه این انقلاب 38 ساله را بهتر بشناسند، بیان داشت: به فلسفه انقلاب و پیروزی انقلاب توجه شود و ذهنیت نسل جوان با پاسخگوی به جوانان باید شکل بگیرد.

رمضانیان با تاکید بر اینکه با شکل گیری انقلاب افرادی در داخل و خارج وجود دارند که می خواهند انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند، عنوان کرد: این افراد سعی بر این دارند که سرنوشت انقلاب را به شکست و ناکامی پیش ببرند.

قبل از انقلاب عقب ماندگی در همه حوزه های در کشور وجود داشت

وی با اشاره بر اینکه در قبل از انقلاب،‌کشور ما در منجلاب قرار داده شده بود و کشور ما یک کشور وابسته محض بود، عنوان کرد: عقب ماندگی مطلق علمی، فناوری، اقتصادی و سیاسی در کشور وجود داشت.

رئیس کانون بسیج فرهنگیان کشور با اشاره بر اینکه برای کشور ایران در دوران قبل از انقلاب هیچ گونه ارزشی قائل نبودند و ایران تنها یک نگهبان برای کشور های دیگر بود که شوروی بر نظام سرمایه داری غرب در منطقه هیچ گونه ضربه ای وارد نکند، تصریح کرد: در آن زمان صادرات نفت چهار برابرهم اکنون بود و با توجه بر کم بودن جمعیت نسبت به الان فقر و تهی دستی در جامعه بسیار زیاد بود.

تحلیل های غلط موجب انحراف مسیر های انقلاب می شود

رمضانیان با اشاره به شیطنت های دشمنان برای ممانعت از پیشرفت انقلاب اسلامی و کشورمان، ضعف و سوء مدیریت ها را از دیگر عوامل کند شدن رشد و توسعه در بسیاری از حوزه ها دانست و تأکید کرد: تحلیل های غلط موجب انحراف مسیر انقلاب شود.

وی افزود: هر کجا به دستورات اسلام در حوزه مدیریت توجه شده پیشرفت های زیادی را شاهد بودیم و هر کجا کم کاری در دستورات اسلامی را داشته ایم در آن زمینه تنزل نیز برای کشور پیش آمده است.


ارسال نظرات