حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حضرت امام خمینی (ره) به معنی واقعی کلمه بنده خدا و در همه احوالات مطیع امر خداوند بود.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع رزمندگان تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی رحمه الله کسی بود که تمام دنیا را در برابر اسلام خاضع کرد و استکبار جهانی را وادار به عقب نشینی نمود.

حجت الاسلام رازی پور در ادامه به چهار هدف راسخ امام از نگاه شهید مطهری اشاره کرد و افزود: شهید مطهری در جواب یکی از دوستان که پرسید امام را چگونه یافتی؟ گفت: چهار «آمن» در امام دیدم: آمن به هدفه، آمن بسبیله، آمن بقوله و آمن بربه.

وی، تصریح کرد: حضرت امام رحمه الله علیه، چنان به هدفش پایبند بود که اگر تمام دنیا او را نهی می کردند، ایشان هرگز از هدفش بر نمی گشت و از راهی که رفته بود منصرف نمی شد.

رازی پور، در ادامه با اشاره به آیه 24 سوره سجده،«و از آنان پیشوایانی قرار دادیم که به فرمان ما (مردم را ) هدایت کنند؛ چون آنان، هم صبر کردند و هم به آیات ما یقین داشتند»،گفت: حضرت امام خمینی(ره) دائما متذکر الهی بود و مصداق این آیه شامل این روح خدا می شود و ایشان راهبری فرزانه برای ملت ایران و سایر مردم جهان شد.

ارسال نظرات