اعزام خادمین شهدا به حرمین قم و جمکران

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلا اعزام کاروان‌های خادم‌الشهدا را مرحله‌ای دانست و ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی کاروان خادم‌الشهدا قبل از اعزام به مناطق جنگی مسیر حرم تا حرم را پیاده‌روی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۲۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تعداد 80 نفر از برادران خادم‌الشهدای کشور نخستین‌بار است که در این برنامه شرکت دارند، تصریح کرد: تأکید رهبری در اعزام راهیان نور تربیت نسل جوان انقلابی است که باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.
 
قاسم موقر با بیان اینکه از مأموریت‌های اردوی راهیان نور بحث تداوم ارتباطات و حفظ انسجام است، اظهار کرد: اجرای طرح اردویی راهیان نور سبب تداوم ارتباط خادم با زائر و زائر با خادم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از اجرای طرح اردوی راهیان نور پیاده‌روی از حرم تا حرم برنامه‌ریزی شده است، افزود: خادمان شهدا مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران را پیاده‌روی می‌کنند و در این مسیر با حضور در گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در مزار شهدای دو مدافع حرم که مازندرانی هم هستند تجدید میثاق می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه قبل از اردوی راهیان نور خادمان شهدا با فضای ایثار و شهادت آشنا می‌شوند، تصریح کرد: خادمان شهدا با روحیه آماده و جهادی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور می‌یابند.

موقر بیان کرد: طرح خادم‌الشهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود و مازندران در اجرای آن در کشور پیشگام است.

وی اعزام کاروان‌های خادم‌الشهدا را مرحله‌ای دانست و ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی کاروان خادم‌الشهدا قبل از اعزام به مناطق جنگی مسیر حرم تا حرم را پیاده‌روی کنند.

وی شروع اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور را از اسفندماه سال جاری دانست و گفت: اعزام خادمان شهدا به مشهد مقدس هم در برنامه‌های طرح اردویی راهیان نور سپاه کربلای مازندران گنجانده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها