خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :

قبل از انقلاب طاغوت به دنبال ترویج سبک زندگی غربی بود

مراسم گرامداشت دهه مبارک فجر با حضور خواهران بسیجی حوزه کوثر شهر الوند برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۱۸۷۴۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه  شهرستان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد خاطر شهدای انقلاب و امام راحل اظهار کرد: شوراها و فرماندهان پایگاه های مقاومت باید بینش سیاسی خود را از زمان طاغوت بالا ببرند تا بتوانند در بین مردم و بسیجیان آگاه سازی کنند که ما در آن زمان درچه جایگاهی بودیم و حال در چه مرتبه ای هستیم  .

وی بیان کرد: سلطنت شاهنشاهی موروثی بود و مردم هیچ اختیار در انتخاب شاه نداشت و اگر انتخاباتی برگزار می شد  کاملا فرمالیته بود، شاه و درباریان هیچ گونه احساس مسئولیتی در مقابل مردم نداشتند شاه و درباریان دست به سینه بودند تا استکبار جهانی برای آنها تصمیم بگیرد.

حیدری ادامه داد: در زمان طاغوت وضیعت اقتصادی ما بسیار نابه سامان بود، شش میلیون نفت به فروش میرفت و لوازم هایی که برای کشور لازم بود وارد می شد، لوازمی که در حال حاظر ایران تولید می کند و  در تمام زمینه ها خودکفا شده است .

فرمانده سپاه  امام رضا (ع) بیان کرد: در حال حاظر شبکه های اجتماعی پی مثبت  نشان دادن خانواده پهلوی است در حالی که شاه یک فاسد اخلاقی بود و فرح دیبا هم یک نمونه از زن های ترویج دهنده فرهنگ غربی در کشور بود.

 وی تبیین کرد:  یکی دیگر از مسائل که در زمان طاغوت موجود بود، نادیده گرفت حق مردم و اختلاف طبقاتی بود، امروز ما می توانیم با پرداختن به زندگی حضرت آیت الله خامنه ای و فرزندانش که چقدر ساده زیست زندگی می کند، آیا در مقابل ساده زیستی امام خامنه ای (مدظلله العالی) و در مقابل تجملگرایی درباریان شاه و شاهنشایی قابل مقایسه است .

 سرهنگ حیدری در پایان بیان کرد: در حال حاظر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به حول قوه اللهی به دستاورد هایی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزش پرورش خوبی رسیدیم؛ ایران عزیز امروز در دنیا در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد، چه در عرصه نظامی و چه در سایر مسائل بین الملل

می خاطرنشان کرد: همه این دستاورد ها را مدیون خون شهداء و امام راحل هستیم و وطیفه ما حفظ این ارزش ها است .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها