امیرحسین ثابتی در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
ثابتی گفت: قبل از برجام؛ ایران تحریم بود اما توان هسته‎ای او در اختیار خودش بود، اما بعد از برجام تحریم‎ها باقی مانده و بلکه بیشتر شده اما دیگر ایران چیزی به عنوان توانایی هسته‎ای ندارد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
 امیرحسین ثابتی فعال رسانه‎ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به وضع تحریم‎های جدید وزارت خزانه‎داری امریکا علیه 13فرد و 12نهاد ایرانی بیان کرد: آن چیزی که آقای روحانی درباره برجام بارها و بارها در نشست‎های خبری مختلف و در جمع خبرنگاران ادعا ‎می‎کرد، این بود که با برجام همه تحریم‎ها حتی تحریم‎های تسلیحاتی، موشکی، نظامی و ... نیز برداشته می‎شود، اما آن چیزی که اتفاق افتاد این بود که نه تنها تحریم‎های هسته‎ای برداشته نشد بلکه ساختار تحریم‎های هسته‎ای باقی ماند و در حوزه‎های دیگر نیز تحریم‎ها افزایش پیدا کرد.

ثابتی در توضیح بیشتر افزود: ایران قبل از برجام تحریم بود اما توان هسته‎ای او در اختیار خودش بود، اما بعد از برجام تحریم‎ها باقی مانده و بلکه بیشتر شده اما دیگر ایران چیزی به عنوان توانایی هسته‎ای ندارد چرا که در اثر برجام از بین رفته است، لذا هر عقل سیاسی این را می‎فهمد که برجام جز خسارت و ضرر برای کشور نتیجه دیگری نداشته است.

این فعال رسانه‎ای در ادامه مطرح کرد: حتی آقای روحانی نیز که بیان می‎کند با برجام سایه جنگ از کشور برداشته و یک ادعای اشتباهی بیش نیست، در مقابل همین ادعای رئیس جمهور نیز، ترامپ اعلام می‎کند که ما هیچ گزینه‏‎ای را از روی میز برنداشته‎ایم تا درمقام تبلیغ و بیان هم دولتمردان نتوانند در دفاع از برجام چنین چیزی را بگویند.


ارسال نظرات