خبرهای داغ:
معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه نینوا استان گلستان خبر داد؛
معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه نینوا استان گلستان از اجراي طرح انطباق جنسيتي در مجتمع بهداشتی درمانی امام جعفر صادق (ع) خبرداد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۶۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ محمد قائمی معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه نینوا استان گلستان پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی مجتمع بهداشتی درمانی امام جعفر صادق (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: با همت مسئولین مجتمع بهداشتی درمانی امام جعفر صادق (ع) گرگان بعد از مدت‌ها انتظار و آرزوی دیرینه مردم محقق شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع شامل بخش‌های عمومی و تخصصی را شامل می شود، افزود: بخش‌های تخصصی شامل چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب، داخلی، اطفال، زنان و دندانپزشکی است بخش‌های تخصصی نیز شامل داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و پاراکلینیک‌هایی است که در آینده ارتقا پیدا خواهد کرد.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر طرح انطباق بیان داشت: در طراحی این مجتمع به شدن به رعایت طرح انطباق تاکید شده و از مجموعه سپاه انتظار است در ساخت بناهای جدید طرح انطباق به خوبی رعایت شود.

سرهنگ قائمی با بیان اینکه در طرح انطباق دو رویکرد رعایت موازین شرعی مخصوصا اخلاق حرفه ای و بحث صیانت از حقوق شهروندی وجود دارد،اظهار کرد: در این راستا به منظور حفظ شخصيت و كرامت بيماران، از نیروهای پرستار زن برای ارائه خدمات به زنان و کودکان استفاده شده و در بخشهای مردان نیز حتی المقدور از پرستاران مرد می شود.

وی افزود: نمی‌خواهیم با توجه به محدودیت های فیزیکی، محدودیت های نیروی انسانی و محدودیت های مادی، به درمانی که مردم دریافت می کنند لطمه ای وارد شود اما جائی که امکان تفکیک وجود دارد و درخواست مردم است، خدمات به صورت تفکیک شده ارائه می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها