سید مرتضی نبوی گفت: دولتمردان به شکلی منسجم در رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کرده و بسیجی وار به ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی بپردازند.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۴

سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص عدم بهره برداری مناسب دولت در رفع مشکلات اقتصادی از توانایی و ظرفیت عظیم بسیج اظهار داشت: بسیج در بسیاری از بخش‌های اقتصادی کشورمان نقش سازنده‌ای داشته و مصادیق فراوانی وجود دارد؛ نمونه بارز آن سازندگی اقتصادی کشورمان است که از طریق یسج سازندگی انجام شده است.

مدیرمسئول روزنامه رسالت با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) کمک شایانی در جهت رفع مشکلات اقتصادی داشته افزود: این قرارگاه نقش مهمی در عرصه سازندگی کشورمان داشته و در جهت رفع مشکلات اقتصادی به کمک دولت‌ها آمده و توانسته در سال‌های مختلف به خوبی ایفای نقش داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت خاطرنشان کرد: آنچه انتظار می‌رود این است که دولتمردان به شکلی منسجم در رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند؛ از اینرو دولتمردان بسیجی وار به ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی بپردازند. همچون یک نسل با نشاط بسیجی رفتار کنند تا بتوانند اهداف اقتصادی کشورمان را  بیشتر پیگیری کرده و به خوبی پیش ببرند .

ارسال نظرات