عضو سابق کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

کشاورزی اولویت دولت نیست

بیرانوند گفت: کشاورزی اولویت دولت نیست اولویت دولت دست گذاشتن در دست کدخدا و واردات است.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

بهرام بیرانوند؛ نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در پاسخ به این سوال که به عملکرد اقتصادی دولت چه نمره ای می دهید؟ گفت: دولت در امتحانی شرکت نکرده است که نمره اقتصادی بگیرد.

وی افزود: بر همین اساس کشاورزان و باغ داران محصولاتشان روی دستشان مانده و به نظر می آید دولت در این زمینه کارنامه موفقی ندارد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر چرخه کشاورزی دولت از وزارت جهاد سازندگی حذف کنید هیچ اتفاقی نمی افتد یعنی همه کارها و اتفاق ها افتاده است.

وی تصریح کرد: دولت تمام هم و غمش امتیازدهی به بیگانگان بود به عنوان مثال بیمه محصولات کشاورزی بیمه حمایتی بود و کشاورزانی که خسارت دیدند پولی نگرفته اند.

بیرانوند عنوان کرد: کشاورزی اولویت دولت نیست اولویت دولت دست گذاشتن در دست کدخدا و واردات است و طبق آن چیزی که در توافق نامه ژنو آمده کانالی پیش بینی شده بود تا دلارهای نفتی از کشور خارج و تبدیل به محصولات شده و وارد کشور شود و این واردات محصولات کشاورزی و کم کردن تعرفه ها خیلی از برنامه قبلی دولت به دور نیست.


ارسال نظرات