معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: 100 درصد منابع موردنیاز طرح های لرستان تا پایان سال پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حسین شریعتمداری در مراسم افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان  با اشاره به اینکه  گفت:ایران برای توسعه ارتباطات در حوزه های IT و ICT اقدامات زیادی از جمله گسترش پهنای باند و فیبر نوری انجام داده.
وی افزود:در شرایط کنونی اطلاعات منفی و مثبت جوانان را نشانه رفته است که گاهی اندیشه ای را تقویت و گاهی اندیشه ها را زائل می کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز قشری با ایجاد پایگاه هایی در داخل و خارج از کشور می خواهند امید مردم را به یاس تبدیل کنند که وظیفه اصلی خبرگزاری های همراه انقلاب در مقابل آنان از بین بردن یاس و توسعه امید است .
شریعتمداری انعکاس خدمات و تلاش های دولت را توسط رسانه از عوامل ایجاد امید در جامعه دانست و افزود:در استان لرستان با همکاری بین صدا و سیما و استاندار این استان جهت گیری های خوبی در زمینه اطلاع رسانی شکل گرفته است.
معاون رئیس جمهور با اذعان به فاصله اشتغالزایی ها با استاندارد مطلوب گفت:با وجود انباشت محدودیت های گذشته اما در زمینه اشتغالزایی رشد داشته ایم به گونه ای که در استان لرستان از 25 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده 17 هزار مورد آن محقق شده است.
شریعتمداری افزود:درطول دولت خاتمی و احمدی نژاد 23 تا 25 روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند بودند که این آمار اکنون به 323 روستا افزایش یافته است و 70 درصد روستاهای لرستان گازرسانی شده اند.
وی ادامه داد : در حوزه جذب سرمایه گذارخارجی و کشت و صنعت نیز اقداماتی همچون ساخت گلخانه توسط سرمایه گذاران هلندی انجام شده است و محصول این گلخانه تا اردیبهشت به بهره برداری می رسد و به خارج از کشور نیز صادر می شود.
وی اعلام کرد: تا پایان دهه فجر و حداکثر تا اواخر اسفند ماه 100 منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه های مصوب شده در سفر رئیس جمهور به استان لرستان را پرداخت خواهیم کرد.
شریعتمداری کل مصوبات را 626 میلیارد تومان بوده است که تا کنون 92 درصد آن یعنی 582 میلیارد تومان محقق شده است.

ارسال نظرات