خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جوانان و متخصصان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان باید جمهوری اسلامی را به خودکفایی کامل برسانند که این مهم مدنظر مباحث راهبری معظم‌له است.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت‌الله صادقی پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی مجتمع بهداشتی درمانی امام جعفر صادق (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌هایی که به فضل الهی با پیروزی انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرد زیرساخت بهداشت، سلامت و درمان امت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه زمانی قبل از پیروزی انقلاب در این استان و شهرستان پزشکان متخصص از هند می‌آمدند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تحول بزرگی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت به وجود آمد که شرایط امروز انقلاب اسلامی با 38 سال گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای نسل جوان جامعه است تا ظرفیت ها و دستاوردهایی که نظام جمهوری اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی انجام داده تبیین شود.

*سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در بخش زیرساختی به دولت کمک می‌کنند

سردار صادقی با اشاره به کیفی شدن تخصص در حوزه بهداشت و درمان اذعان کرد: صحنه عمل حوزه‌های تخصصی ما منوط به مرکز کشور نیست هر استان در حوزه های مختلف ظرفیت‌های خوبی را توانسته به وجود آورد و این ظرفیت سازی توانسته خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه دهد.

وی در ادامه مطلب افزود: در حوزه نیروهای مسلح نیز به کیفی سازی باید توجه شود بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تمام ظرفیت نیروهای مسلح زیرساختی برای کمک به مردم، محرومین و معسرین است که در مراکزی که در نیروهای مسلح و سپاه است این خدمات به نیکی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در بخش زیرساختی به دولت کمک می‌کنند تا باری از خدمات را به مردم ارائه دهند، افزود: در این راستا ظرفیت بهداری در گنبدکاووس برای خدمت به مردم قابل توجه است ضمن اینکه پاسداران و بسیجیان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند مردم نیز این خدمات را استفاده می‌کنند.

سردار صادقی تاکید کرد: در تمام مراکز خدماتی ما بخش اعظم خدمات مورد توجه مخاطبان است این زیرساخت‌ها و شاخص‌هایی که در حوزه بهداشت، سلامت و درمان داریم باید توسعه پیدا کنند.

وی با اشاره به نارضایتی مقام معظم رهبری در توسعه علم و فناوری تصریح کرد: عددی که اکنون به صورت رسمی در حوزه توسعه علم و فناوری اعلام شده است مورد رضایت رهبر معظم انقلاب نیست کاهش رشد علمی در طول سه الی چهار سال اخیر رخ داد و رشد 11 برابری علمی به نسبت میانگین رشد جهانی باید استمرار پیدا می‌کرد که این مهم محقق نشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تمام مراکز و اندیشمندان در این حوزه باید به نقطه‌ای که هدفگذاری شده برسند و رتبه اول را در منطقه به دست آوریم تجربیات ارزشمندی که با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها به دست آوردیم باید با قوت بیشتری استمرار پیدا کند.

*جوانان و متخصصان در تمام حوزه‌ها باید جمهوری اسلامی را به خودکفایی کامل برسانند

سردار صادقی با اشاره به تحریم‌های جدید در تجهیزات پزشکی ابراز کرد: این شرایط، این نکته را به ما دیکته می‌کند که مسئولان به فرمان مقام معظم رهبری دل ببندند و توجه به خنده‌های دشمن نداشته باشند ذات دشمن، دشمنی است جوانان و متخصصان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان باید جمهوری اسلامی را به خودکفایی کامل برسانند که این مهم مدنظر مباحث راهبری معظم‌له است.

وی تاکید کرد: اگر در حوزه‌ای وابستگی داشته باشیم نسخه وابستگی نسخه تهدید علیه انقلاب اسلامی است مباحثی که در چند روز اخیر در مواضع استکبار اتفاق افتاده دقیقا همان نکاتی است که پیش بینی می‌شد اما برخی باور نمی‌کردند لذا همه گزینه‌ها روی میز است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی توسعه ارزشمند علمی خود در تکمیل زیرساخت‌ها را باید خودش کامل کند از ظرفیت‌های دنیا باید استفاده کنیم نه اینکه وابستگی داشته باشیم اگر اینگونه شود متزلزل می‌شویم.

*رشادت های حضرت زینب (س) پیام عاشورا را جهانی کرد

سردار صادقی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه به حق اگر رشادت‌های زینبی نبود قطعا پیام انقلاب حسینی عقیم می‌ماند، بیان داشت: آن حضرت با نشان دادن چهره واقعی یزید که امام حسین(ع) و شهدای کربلا را خارجی و خروج کرده بر دین معرفی کرده بود، به همه مردم روزگار خویش ندای حقانیت حسینی را انتقال دادند و همین مهمترین راهبرد ایشان برای دفاع از ارزش‌های عاشوراست.

وی تصریح کرد: نکته دیگر این که دشمنان اسلام تنها به فکر ایجاد انحراف در جهان اسلام نیستند بلکه پا را فراتر گذاشته اند و تلاش می کنند به نزاع های قومی و اعتقادی دامن بزنند و به اصطلاح جنگ شیعه و سنی به راه بیاندازند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: قطعا باید امروز از جنگ‌های نرم و فرهنگی با تاسی به ولایت و قرار گرفتن پشت پرچم ولی خدا عبور کنیم و همچون زینب کبری(س) دشمن شناس باشیم و از هر فرصتی برای رسوا کردن چهره ظلم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها