مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله

اسلام، مردم و ولایت ارکان اساسی انقلاب اسلامی/حضرت زینب(س)؛ اسوه صبر و پیام‌آور نهضت عاشورا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: حضرت زینب(س) که در واقعه عاشورا در کنار پیام رسانی نهضت حسینی به وظیفه پرستاری از امام زمان خویش به خوبی جامه عمل پوشاند.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در مرکز جراحی امام جواد(ع) اراک برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک فجر و تقارن روز پرستار با این دهه مبارک گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. باید در این دهه تلا‌ش ها و رشادت‌هایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب عظیم صورت گرفته بازگو شود.

وی افزود: کسی باور نمی‌کرد که روزی رژیم مستبد شاهنشاهی در این سرزمین که با حمایت نظام سلطه بر مردم ایران حکومت می‌کرد از سیطره قدرت به زیر کشیده شود و یک شخصیت روحانی برجسته تحولی عظیم را در دنیا رقم زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: ملتی که تکیه بر قدرت‌های بیگانه داشت توانست با لطف خداوند متعال و رهبری حضرت امام خمینی(ره) رژیم ظلم و کفر را سرنگون کند و امروز به قدرتی در جهان و منطقه تبدیل شود که دشمن اسلام از این امر به وحشت بیافتند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشت، گفت: حضرت امام راحل به دنبال ادای تکلیف خود که دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی بود به پا خواست و با همراهی مردم انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به قرآن و اسلام اعتماد عمیق داشت و همین اعتقاد باعث شد تا سخنان خود را در این زمینه به گوش ملت ایران برساند و چون تمام حرف های ایشان برگرفته از حق و حقیقت بود نهضتی را که شکل داده بودند با حمایت مردم همراه شد و به پیروزی رسید و امروز نیز پیام این انقلاب مرزها را درنوردیده و به گوش ملت های آزادی‌خواه جهان رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در 21 بهمن ماه 57 وقتی که زمان حکومت نظامی به ساعت 16 تغییر پیدا کرد، حضرت امام راحل فرمودند "تکلیف این است که مردم صحنه را ترک نکنند و در میدان حضور داشته باشند" مردم هم به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده و با پیروی از رهبر نهضت اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب عظیم و بابرکت نقش مهمی را ایفا کردند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری حضرت امام خمینی(ره)، رهبری پیامبرگونه بود، گفت: دشمن در برهه‌های مختلف تاریخ این کشور درصدد بوده تا حکومت اسلامی را ساقط کند ولی به لطف خدا و حضور با بصیرت و به موقع ملت در صحنه‌های مختلف و رهبری عالمانه انقلاب اسلامی تمام توطئه های دشمن خنثی شده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد اسلام، مردم و ولایت را سه رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه ولایت به وجود آمد چراکه مردم برای احیای اسلام و ارزش‌های آن به پا خواستند. اسلامی که در زمان طاغوت به حاشیه رانده و منزوی شده بود در حالی که نام اسلام با تمامی ارزش های اسلامی باید مورد نظر قرار می گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر دشمن شناسی و ولی شناسی آحاد جامعه گفت: مردم بصیر و آگاه ایران در تمامی عرصه‌ها نشان داده‌اند که با پشتیبانی از ولایت اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

وی خطاب به پرستاران تصریح کرد: یک پرستار با سختی‌های بسیاری در زمینه شغلی خود مواجه است ولی باید با تأسی از حضرت زینب(س) که در واقعه عاشورا در کنار پیام رسانی نهضت حسینی به وظیفه پرستاری از امام زمان خویش به خوبی جامه عمل پوشاند، در ادای وظیفه خود محکم گام بردارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد حضرت زینب(س) را حافظ امام سجاد(ع) دانست و گفت: حضرت زینب(س) در بحرانی ترین شرایط قیام کربلا به خوبی وظیفه خود را ایفا کرد. ایشان پیام رسان خوبی برای شهدا و نهضت عاشورا بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: شما پرستاران به قشری خدمت رسانی می کنید که پاسداران و رزمندگانی هستند که برای دفاع از اسلام تلاش ها کرده اند، شما به جانبازانی خدمت رسانی دارید که برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص) عضوی از بدن خویش را هدیه کرده و به بسیجیانی خدمت رسانی دارید که امروز سرباز ولایت هستند و در آینده نیز جزو سربازان امام زمان(عج) قرار می گیرند؛ بدانید این خدمت رسانی ثوابی بس عظیم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار