پنچ طرح عمران روستایی در روستاهای مراغه به صورت نمادین و در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای داش آتان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۸۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

فرماندار مراغه در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای طرح های عمران روستایی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود شش میلیارد و 60 میلیون ريال اعتبار هزینه شده است.

ظفر محمدی افزود: طرح ساخت و آسفالت راه دسترسی مرکز بهداشت و درمان روستای داش آتان برای سهولت در ارائه خدمات بهداشتی برای روستاییان این منطقه اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، سه میلیارد ريال هزینه شده که از این میزان دو میلیارد و 500 میلیون ريال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 500 میلیون ريال نیز توسط دهیاری این روستا تامین شده است.

وی با اشاره به افتتاح همزمان طرح اجرای سنگ فرش در روستای قراتلوی این شهرستان بیان کرد: برای اجرای 550 متر مربع سنگ فرش در معابر عمومی ، حدود 380 میلیون ريال اعتبار توسط دهیاری این روستا هزینه شده است.

محمدی ادامه داد: اجرای سنگ فرش معابر عمومی در روستای ینگجه با 240 متر مربع و 250 میلیون ريال اعتبار توسط دهیاری این روستا از جمله طرح های افتتاح شده در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی این شهرستان است.

فرماندار اهر با اشاره به اجرای طرح آسفالت ریزی در دو روستای این شهرستان گفت: آسفالت ریزی در معابر عمومی روستای آغاجری با 243 میلیون ريال اعتبار اجرا شده است.

وی افزود: طرح آسفالت ریزی خیابان های روستای ورجوی با دومیلیارد و 200میلیون ريال اعتبار از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال در این روستا اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها