امام جمعه شهر زاویه

شهیدان پیرو مکتب امامت و ولایت بودند

امام جمعه شهر زاویه با تاکید بر اینکه شهیدان پیرو مکتب امامت و ولایت بودند، گفت: شهدا کسانی بودند که زنجیرهای بندگی و اسارت را از پای خویش باز کردند و در درگاه الهی جای گرفتند،
کد خبر: ۸۸۱۸۹۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسن باقری امام جمعه شهر زاویه در یادواره تنها شهید انقلاب این شهرستان که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مردم و خانواده شهدا برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهیدان پیرو مکتب امامت و ولایت بودند و خدای متعال هم در زمانی که این عزیزان لباس مقدس جهاد بر تن داشتند آنان را به سوی خویش دعوت کرد.

وی افزود: امروز توفیق بزرگی پیدا کردیم تا در محضر خانواده کسانی باشیم که پیشتازان نهضت مبارزه با ظلم و ستم بودند؛ جامعه باید به آنها به عنوان چراغ راهنما و شاخص برای حرکت به سمت تعالی نگاه نماید.

امام جمعه شهر زاویه تصریح کرد: شهدای انقلاب در زمانی به میدان جهاد در راه خدا حاضر شدند، که جامعه دچار یاس، خستگی و خمودی بود و این عزیزان با از دست دادن همه هستی خویش، حیات اسلامی را به جامعه تقدیم کردند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که زنجیرهای بندگی و اسارت را از پای خویش باز کردند و در درگاه الهی جای گرفتند، گفت: شهیدان برای رسیدن به قله را یک شب طی کردند، شناخت آنان باعث شد که راه را درست انتخاب کنند و به سعادت دنیا و آخرت که وعده داده شده بود دست پیدا کنند.

وی افزود: شهدا کسانی بودند که خود را از همه آنچه که انسان ها را وابسته به خود می‌کند رهانیدند و در پیشگاه الهی جای گرفتند. بنابراین، بشریت همواره در طول تاریخ به عنوان چراغ تاریخ به آنها نگاه می کند.

امام جمعه شهر زاویه تصریح کرد: قطعاً کسانی که سالهای قبل از انقلاب را به یاد دارند و در جریان مبارزات بودند می دانند که چه انسان های بزرگی در آن ایام و در فضای آن روز نقش آفرین بودند.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: جامعه ای که امروز داریم حاصل از جان گذشتگی انسان های بزرگی است که خود را فدا کردند تا ملت ایران آزاد و سربلند زندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات