خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی 22 بهمن حال و هوای فاطمی داشته باشد/بسترسازی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: روزهای پایانی دهه فجر مصادف با شروع ایام فاطمیه است و باید برنامه راهپیمایی 22 بهمن را با حال و هوای ایام فاطمیه برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
راهپیمایی 22 بهمن حال و هوای فاطمی داشته باشد/بسترسازی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به وجود بیت تاریخی امام خمینی(ره) در استان اظهار کرد: هر جا که نامی از امام راحل است، باید تکریم شود و بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم، بیت انقلاب است و صدا و سیما در طول دهه فجر از بیت امام راحل برنامه پخش زنده دارد.

وی ادامه داد: ستاد دهه فجر استان قم پیش از این هم یک جلسه با استاندار برگزار کرده بود، این ستاد 24 کمیته دارد که در هر کمیته تعدادی از ارگان‌ها عضویت دارند، وظیفه مدیریت کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان قم بر عهده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در ایام دهه فجر مراسم مهمانی لاله‌ها به صورت آبرومندی با هدف احترام به شهیدان در استان برگزار شد، در آن روز قرار بود که بالگرد در استان قم پرواز کند، اما به علت بارندگی این اتفاق نیفتاد.

لطفی با اشاره به ضعف در تبلیغات شهری در ایام دهه فجر در قم اظهار کرد: در خیابان‌های شهر به جز شهرداری، خبری از فعالیت بقیه ارگان‌ها در زمینه تبلیغات شهری در ایام دهه فجر نیست و کمرنگ شدن این مساله در شهر قم در این ایام را باید آسیب شناسی کنیم، اگر تلاش شهرداری نبود منظری از انقلاب اسلامی را در شهر نمی‌دیدیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بر مردمی برگزار شدن دهه فجر تاکید داشتند، در ایام دهه فجر دو گروه مردمی در شهر قم برنامه برگزاری مراسم‌های سخنرانی با مضامین انقلابی را در حال اجرا دارند، همچنین برنامه ای از سوی کانون‌های مساجد هم در این ایام در 10 مسجد قم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: روزهای پایانی دهه فجر مصادف با شروع ایام فاطمیه است و باید برنامه راهپیمایی 22 بهمن را با حال و هوای ایام فاطمیه برگزار کنیم. امسال شاهد اقداماتی از سوی دولت آمریکا علیه ایران هستیم و باید راهپیمایی 22 بهمن امسال به صورت باشکوهی برگزار شود.

لطفی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی دستگاه‌های استان قم به مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: باید دستگاه‌های استان دست به دست هم بدهند و در خدمت مردمی باشند که می‌خواهند در 22 بهمن در استان قم حماسه دیگری خلق کنند.

وی ادامه داد: در تصمیم‌گیری‌ها هر جا که آینده نگری کردیم، برد داشتیم، اما هر زمانی که تصمیمات مقطعی گرفتیم، آیندگان ضرر کردند و باید با نگاه به آینده تصمیم گیری داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در سال‌های گذشته مبدا راهپیمایی 22 بهمن از میدان مطهری بود، اما امسال به دلیل اجرای عملیات عمرانی در این میدان این مساله ممکن نیست و امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم از چهارراه بازار آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار