فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

شهدا به خوبی پیام عاشورا و انقلاب اسلامی را درک کردند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: شهدا به خوبی پیام عاشورا و انقلاب اسلامی را درک و به وظیفه خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی عمل کردند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در یادواره تنها شهید انقلاب این شهرستان که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مردم و خانواده شهدا برگزار شد با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس درس‌های ایثار و صداقت و فداکاری را از بزرگان قبل از انقلاب آموختند، گفت: شهدای انقلاب باعث شدند تا در جنگ تحمیلی که در ابتدای انقلاب صورت گرفت جوانان ما چنان از خود گذشتگی نشان دهند و در دفاع از میهن اسلامی پا به عرصه نبرد بگذارند که در کمتر جامعه ای چنین مسئله ای را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: برای اینکه به مفهوم انقلاب خوب توجه کنیم باید به شعار محوری انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دقت کنیم که همه چیز در آن نهفته است، اگر می خواهیم در مسیر انقلاب قرار بگیریم باید همین شعار را به عنوان معیار و شاخص ارزیابی قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: شهدا به خوبی پیام عاشورا و انقلاب اسلامی را درک و به وظیفه خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی عمل کردند و ما نیز در برهه کنونی باید راه شهدا را ادامه دهیم از این‌رو می‌بایست سیره و روش زندگی شهدا به عنوان محور فعالیت‌های آحاد جامعه مورد توجه باشد.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند و امروز نظام اسلامی در میان همه ما به امانت گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به اشاعه فرهنگ ایثار شهادت نیاز داریم، گفت: امروز دشمن جوانان را مورد هجمه فرهنگی خود قرار داده است و در این راستا آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت ترفند های دشمنان را خنثی می کند.

در ادامه این یادواره یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید "مرادعلی قره شیخ‌لو" در شب 21 بهمن ماه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار