خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین معارفه مسئول جدید بسیج رسانه استان با گرامیداشت دهه فجر، انقلاب را جنگ نرم در برابر جنگ سخت طاغوت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری گفت: رسانه های آن روز منابر، نوار و روزنامه بود که مردم با دست خالی و با استفاده از این رسانه ها در برابر توپ و تانک و تجهیزات نظامی طاغوت ایستادند و پیروز شدند.

وی افزود: جوانان آن زمانه رسانه بودند و امام راحل با انتقال پیام خود توانست بر افکار عمومی تسلط یافته و حقانیت اسلام را با هوشمندی و استفاده از این ظرفیت به دنیا ثابت کند.

قادری در بخش دیگر سخنان خود همچنین به ولادت حضرت زینب(س) اشاره و بیان کرد: نماد موفقیت قیام اباعبدالله الحسین(ع) رسانه بودن حضرت زینب(س) بود که با هوشمندی این شیرزن توانست پیام عاشورا را منتقل کند.

وی در ادامه نقش رسانه ها را در مقطع کنونی نیز تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: امروز رسانه باید از تشکل انقلاب برخوردار باشد و مسیر انقلاب را به خوبی بشناسد و از آن صیانت کند.

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی یادآور شد: رسانه انقلابی باید در اصول دقت کند وگرنه در تاکتیک ها موفق نخواهد شد بنابراین باید از رصد وضعیت فرهنگی استان غافل نشود.

آیین معارفه مسئول جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار و در آن با تکریم از سید مسعود نقیب به عنوان مسئول سابق بسیج رسانه استان، روح الله دهقان نژاد به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

ارسال نظرات