مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جلسه شورای فاطمی حوزه شهید رهنما در جمع دانش آموزان بسیجی این شهرستان، بر ترویج فرهنگ شهادت که مهم ترین عامل محافظت از ارزش های والای این انقلاب است تاکید اساسی کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با گرامیداشت دهه فجر گفت: در شرایط کنونی و در این مدت 38 سال از پیروزی انقلاب در بهترین شرایط و موقعیت قرار داریم.

وی ادامه داد: با همه شیطنت ها، توطئه ها و برنامه های خصمانه استکبار در این مدت که علیه این ملت و انقلاب طراحی و اجرا شده است به فضل الهی ایستادگی مردم، رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نه تنها انقلاب اسلامی متوقف نشده بلکه هر روز قدرت نفوذ و تاثیرگذاری و پیشرفت نظام اسلامی افزایش می یابد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اگر دشمن در گذشته از ایده ها و شعارها و از آرمان های ما می ترسید امروزه بیش از گذشته از نظام اسلامی وحشت دارد چرا که این شعارها تبدیل به عمل شده است.

عضو شورای فرهنگی جلفا به لزوم وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: امروزه این انقلاب در این 38 سال از نعمت ولایت فقیه برخوردار بوده و تجربه تبدیل تهدیدات به فرصت ها در خطرناک ترین مقاطع این انقلاب را داریم.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اسکتبار جهاني امروز با رويکرد جنگ نرم در صدد براندازي ارزش ها در افکار و باورهاي ملت ها علي الخصوص مردم و جوانان غيرتمند و انقلابي ايران اسلامي است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به هجمه هاي نرم دشمن تاکید کرد: وظيفه امروز ما در مقابل هجمه رسانه اي و مجازي دشمن محافظت از ارزش هاي انقلاب اسلامي است که منجر به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تفکر انقلابي می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها