مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان لرستان:

حمایت بسیج علمی لرستان از ۲۳ طرح محصول محور در سال ۹۵

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان لرستان گفت: در سال 95 تا کنون 23 طرح محصول محور در مرکز رشد و حمایت و هدایت از مخترعان و مبتکران توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان مورد حمایت های بلاعوض قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۴۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،مهدی رحیمی اظهار داشت: برخی از پایگاههای مقاومت، مساجد و محلات به پایگاههای  علمی، پژوهشی تبدیل شده اند و فعالیت های علمی، پژوهشی متناسب با محله و شهر خود را رصد می کنند.

وی افزود: دراین پایگاههای علمی و پژوهشی فعالیت های علمی از قبیل برگزاری جشنواره های علمی، آموزش های مختلف درسی و غیر درسی، بازدید های علمی از صنایع و مراکز تحقیقاتی، مسابقات علمی محله، کتابخوانی، اختراعات، رباتیک، پایان نامه های ارشد و دکترا متناسب با حل مشکلی از مشکلات مهم و غیره مورد حمایت و هدایت پایگاه قرار می گیرد.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان لرستان  بیان کرد: این پایگاهها می توانند با همکاری سایر ادارات و سازمان ها در جهت شناسایی مشکلات محله و حتی شهر خود اقدام کنند و راهکارهای عملیاتی مفید را به مسئولان ارائه دهند.

وی  با اشاره به اینکه در سال ۹۵  تا کنون ۲۳ طرح مورد حمایت  سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان قرار گرفته است، عنوان کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان در سه ساله اخیر حدود  ۳۰۰ طرح وارد سازمان شده که از این تعداد ۶۷ طرح محصول محور را در مرکز رشد و حمایت و هدایت از مخترعان و مبتکران  خود مورد حمایت های بلاعوض قرار داد.

وی افزود: تعدادی از این طرح ها به مرحله تجاری سازی رسیده و در حال حاضر توسط مخترعان بسیجی تولید انبوه  آنها آغاز شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان لرستان بیان کرد: این طرح ها  شامل طرح های فراملی، ملی، استانی  و شهرستانی  است که با یک تفکر ناب بسیجی که مملو  و سرشار  از روحیه جهادی است در حال انجام و پیشبرد چرخه تولید علم قرار گرفته اند.

هر چند مجموعه استانداری  در استان هیچ کمکی به این مجموعه نکرده  با امید به خدا و مساعدت و تلاش بسیجیان و سپاهیان عزیز، برنامه های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به طور مطلوبی در حال انجام  است.

وی عنوان کرد:  امیدداریم در سال آینده شاهد حمایت بیشتر  از طرح ها  در راستای تکمیل چرخه  تولید علم  و اقتصاد دانش بنیان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار