رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی

فداکاری شهدا دفاع مقدس را ماندگار کرد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: فداکاری شهدا دفاع مقدس را ماندگار کرد و هرگز ارزش‌های این دفاع بایگانی نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدباقر تقوی در دیدار جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر و پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری ناحیه مقاومت اراک با خانواده شهید «علی‌حیدر مهجوری» که منزل این شهید والامقام برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا به ما درس مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه کفر را دادند، گفت: شهدای ما با تقدیم جان خود برای همه ما الگو هستند و حتی امروز شاهد هستیم که این الگو بودن امروز از مرزهای جغرافیایی کشور نیز فراتر رفته است.

وی شهدا را نماد واقعی شرافت و بزرگی دانست و افزود: شهدا نماد شرافت و بزرگی هستند و این موضوع مهم را در عمل و با حضور داوطلبانه خود در جبهه‌های نبرد با کفار و دشمنان ثابت کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شهدا با تبعیت از امام راحل و نثار جان خود در راه انقلاب توانستند حرکتی ماندگار را خلق کنند و به الگویی برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جوان مبدل شوند.

تقوی با بیان اینکه دستاوردامروز انقلاب مدیون خون همه شهداست و وظیفه داریم با صیانت از این نعمت الهی با حفظ وحدت در مسیر اعتلای نظام اسلامی تلاش کنیم، گفت: باید همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، با رشادت های شهدا آشنا شده و به وظیفه و رسالت خود در برهه حاضر عمل کنند.

وی افزود: امروز تداوم انقلاب به خون شهیدان است و تا زمانیکه تفکر قرآنی در جامعه حاکم باشد این انقلاب زنده خواهد بود، از سوی دیگر زنده نگه داشتن یاد شهدا جامعه را پویا نگه می دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: فداکاری شهدا دفاع مقدس را ماندگار کرد و هرگز ارزش‌های این دفاع بایگانی نخواهد شد؛ ما امروز در برابر جنگ نرم دشمن وظیفه داریم و باید ایثارگری و رشادت های شهدا را ترویج و گسترش بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات