خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان؛

امروز شاهد بالندگی فرهنگ انقلاب اسلامی و خدا محوری در منطقه هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان گفت: امروز شاهد بالندگی فرهنگ انقلاب اسلامی و خدا محوری در منطقه هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۶۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام نصیری مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان در خصوص ایام الله دهه مبارک فجر گفت: فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبری امام خمینی (ره) به خلف صالح امام، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می نماییم .

وی افزود: در دهه چهارم پیروزی انقلاب یکی از وظایف دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترویج شناخت پایه و اساس انقلاب به نسل چهارم و شناخت اندیشه سیاسی و مواضع امام و رهبر معظم انقلاب و پاسداری از آن می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان بیان داشت: امام خمینی (ره) فردی خدا باور و تکلیف محور بود و در راه خدا پای در میدان مبارزه نهاد و با دست خالی توانست ژاندارم آمریکا در منطقه را از کشور بیرون کند و انقلاب اسلامی ایران را به عنوان پایه گذار قدرت معنوی و الهی در مقابل قدرت های پوشالی شرق و غرب در عصر حاضر به جهان معرفی کرد.

نصیری گفت: حضرت امام خمینی (ره) با زندگی در یک خانه محقر و کوچک دنیای غرب و شرق را به لرزه در آورد و تحولی عظیم را در قرن حاضر بوجود آورد امام خامنه ای عزیز نیز با تاسی به امام (ره) و با زندگی ساده دنیای غرب و استکبار را به عقب نشینی از منطقه وادار کرد و امروز شاهد بالندگی فرهنگ  انقلاب اسلامی و خدا محوری در منطقه هستیم .

 وی در ادامه تصریح کرد: حضرت آیت ا... سیستانی در عراق ،شیخ عیسی قاسم در بحرین ،آیت ا... شیخ نمر در عربستان  در همان مسیر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای که خدا محوری و انجام تکلیف الهی است با تاکید بر مردم پا برهنه و مستضعف تحول عظیم را در منطقه ایجاد کرده اند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان خاطرنشان کرد: انشا الله همانطوریکه امام خمینی(ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد در منطقه نیز شاهد شکست نوکران استکبار و پیروزی فرهنگ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار