مسؤول بسیج هنرمندان بندرلنگه خبر داد
مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان بندر لنگه از اکران فیلم کوتاه داستانی حریم در این بندر به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،فتح‌الله کمانداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهارداشت: فیلم کوتاه داستانی «حریم» که با بازی هنرمندان شهرستان بندرلنگه در سال 1393 در شهر بندرلنگه و کنگ با همکاری انجمن فیلم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان و شهرداری بندرلنگه و بندرکنگ ساخته شد، حال برای اولین بار به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امشب در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای گوهر بندرلنگه اکران خواهد شد.

وی افزود: این فیلم توسط لیلا سنگی اولین بانوی فیلمساز این شهر ساخته شده، که در شب اول نمایش با استقبال چشمگیر جوانان روبرو شد و15بهمن ماه ساعت 8شب آخرین سانس اکران این فیلم می‌باشد.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: این فیلم با نگاهی به فضای مجازی ومعظلاتی که مردم علی‌الخصوص نسل جوان با آن روبرو هستند پرداخته است و شاید می‌توان گفت، واقعیاتی که این فیلم به آن پرداخته، در جامعه کمتر به آن توجه شده است.

کمانداری تصریح کرد: امروز فضای مجازی، فضایی است که در اختیار همه اقشار و افراد جامعه با هر سن و سالی قرار گرفته شده که وظیفه ما روشنگری در خصوص درست استفاده کردن مردم از این فضا است.

نویسنده فیلم کوتاه داستانی حریم در پایان یادآور شد: با توجه به پیشرفت روزافزون علم و وسعت یافتن فضای مجازی به واسطه شبکه‌های اجتماعی واپیکیشن‌های متنوع در دنیا، اگر امروزه به این فضا توجه نشود، جوانان ما آسیب جدی خواهند دید.
ارسال نظرات