مسئول فضاسازی تبلیغات سپاه فتح گفت :اهميت فضا سازی و ايجاد حال و هواي مناسب دهه فجر تداعي کننده روزهاي خاطره انگيز انقلاب و نشاط آفريني در جامعه است .
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به مناسبت فرارسیدن سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و لزوم برگزاري برنامه هاي متنوع  به منظور پاسداشت و ارج نهادن به اين ايام فرخنده و همچنين اهميت فضا سازی و ايجاد حال و هواي مناسب و تداعي روزهاي خاطره انگيز انقلاب و نشاط آفريني هر چه بيشتر در اين ايام گفتگویی کوتاه را با مسئول فضا سازی تبلیغات سپاه فتح ترتیب دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست .

یاسر عباسی با اشاره به نقش پر اهمیت مردم و نهادهای فرهنگی و مذهبی مردمی در برگزاری جشن ها و اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی خواستار توجه جدی به مشارکت مساجد و تکایا هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی شهر در تزئین ایام دهه فجر شد و خاطرنشان کرد:سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای زنده کردن یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های والای ایشان می باشد و همچنین جایگاه انقلاب اسلامی در استان بخصوص در شهر یاسوج  باید تبیین شود و وظیفه ماست که تصویر خوبی از انقلاب را به نسل جوان نشان دهیم .

مسئول فضا سازی روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح گفت :سیاست اصلی حوزه مدیریت تبلیغات سپاه فتح بهره گیری از مشارکت همه جانبه در اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر می باشد .

وی افزود: دهه فجر یادآور حماسه های بزرگی است که آحاد ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) طی سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی آفریدند و اکنون همه ما به عنوان میراث داران این نعمت الهی وظیفه داریم تا در مسیر زنده نگه داشتن آن گام برداریم.

این مسئول ابراز داشت :فعالیت کمیته فضاسازی و تبلیغات مهم است چرا که عصاره فعالیت های ستاد دهه فجر در فضای عمومی نمود پیدا می کند و اگر این بخش از اقدامات پررنگ و چشمگیر باشد در ایجاد فضای شور و نشاط بسیار موثر خواهد بود.

عباسی اظهار داشت: در همین راستا فضا سازی محیطی تبلیغات سپاه فتح در آستانه دهه پر فروغ فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده است تا به بهترین شکل ممکن فضای محیطی سپاه فتح با این مناسبت بزرگ همگونی داشته باشد.

ارسال نظرات