جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج گرمیداشت دهه فجر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب از جشنوراه مسابقات فرهنگی ورزشی گرامیداشت یوالله دهه فجر با حضور 16 تیم در چهار رشته ورزشی در میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رنجبر زاده کلیبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب گفت: از سری مسابقات فرهنگی ورزشی گرامیداشت یوم الله دهه فجر در میناب با رقابت 16 تیم از هر رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب افزود: این مسابقات در رشته های تیر اندازی، دارت، گل کوچک و والیبال در سالن شهید عمرانی محله نظری میناب در رده سنی نوجوانان و جوانان از سرگرفته شد.

وی اظهار داشت: تیم های شهید عبدالله پور در رشته تیر اندازی، تیم شهید روشناسی در رشته گل کوچک، تیم شهید عمرانی در رشته والیبال و تیم شهید عبدالصمدی در رشته دارت با شکست سایر رقبای خود عنوان مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

رنجبر زاده خاطر شنان کرد: پیش از این مسابقات کبدی در سه گروه دوتیمه با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد که به ترتیب تیم های شهید زارعی مقام اول ، شهید همت مقام دوم ، فدائیان رهبر مقام سوم ، علمدار کربلا مقام چهارم را کسب کردند.

وی گفت: این مسابقات به مدت 2 روز در بخش مرکزی شهرستان میناب برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار