مدیر تبلیغات سپاه فتح مهمترین نقش فرهنگی تبلیغات سپاه را تحقق امر به معروف ونهی از منکر خواند و گفت :اهميت ترويج فريضه دينی امر به معروف و نهی از منكر بر كسی پوشيده نيست.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

سروان پاسدار سجاد پرهیزگار با اشاره به اینکه قلم معجزه جاویدان و نقطه آغاز است اظهار کرد: خداوند حکیم در قرآن به قلم سوگند یاد کرده و این امر گویاترین شاهد بر قداست قلم است.

مسؤول تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران سنگربانانی هستند که وظیفه پاسداری و حراست از اندیشه را به عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه طلایه‌داران چشم بینا، زبان صادق و وجدان بیدار در عرصه تحولات به عنوان دیده‌بان باید برای اطلاع‌رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها تلاش کنند، بیان کرد: بی‌تردید اقتدار و صلابت امروز سپاه در مقیاس جهانی، بخش بسیاری از نمایش خود را مرهون مجاهدت‌ و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران فهیم و متعهد رسانه‌ها و انعکاس هوشمندانه، واقع‌بینانه و واقع‌گرایانه آن می‌داند.

این مسئول در گفتگو با خبرنگار ما مهمترین نقش فرهنگی تبلیغات سپاه را تحقق امر به معروف ونهی از منکر خواند و گفت : اهميت ترويج فريضه دينی امر به معروف و نهی از منكر بر كسی پوشيده نيست زیرا در قرآن كريم نيز بارها بر اهميت اين موضوع تاكيد شده است و در صورت عملی كردن امر به معروف و نهي از منكر زمينه برای نهادينه شدن عدالت در تمامی حوزه ها فراهم می شود.

پرهیزگارفرهنگ سازی و ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به عنوان رکن اصلی برنامه فرهنگی تبلیغی در سپاه فتح برشمرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر همانند سایر فرائض مثل نماز و روزه واجب است .

ارسال نظرات