مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح با اشاره به اینکه ایستادگی مردم همراه با تبعیت از ولایت فقیه مهمترين عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است گفت :پاسداشت دهه فجر ادای دین نسبت به شهدا، ایثارگران، بنیانگذار نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۲۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
سرگرد پاسدار مهدی حیدری حماسه دهه فجر را برگ زرینی در کارنامه ملت ایران دانست و اظهارداشت : انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی و از خود گذشتگی ملت شریف ایران به ثمر نشسته و بایستی یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده نگه داشته و راه و هدف آنان تا ابد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و 22بهمن ماه نماد استکبارستیزی در ایران اسلامی محسوب می شود اضافه کرد: استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار از مهمترین محور برنامه های این دهه خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه ایستادگی مردم همراه با تبعیت از ولایت فقیه مهمترين عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است اظهارداشت:همچنین تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر راهبرد های پیش روی برنامه های سپاه و بسیج است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ادامه داد:دهه مبارک فجر فرصت خوبی است تا تجربه ها و خاطرات دوران انقلاب از نسل های گذشته به جوانان امروزی انتقال پیدا کند.

وی پاسداشت و گرامیداشت دهه فجر را ادای دین نسبت به شهدا، ایثارگران، بنیانگذار نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دست اندارکاران باید برای اجرای مطلوب برنامه ها تلاش کنند.

حیدری در پایان گفت : باید با وحدت و هماهنگی نسبت به پاسداشت این دهه و تبیین جایگاه رهبری در پیروزی و استمرار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم و به ویژه نوجوانان و جوانان را با آرمان‏های امام راحل آشنا سازیم.
 
ارسال نظرات