افتتاح و کلنگ زنی 48 طرح عمرانی در دنا

48 طرح با اعتبار 420 میلیارد ریال در پنجمین روز دهه فجر در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
استاندار در آیین بهره برداری از طرح ها گفت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، برق رسانی، فرهنگی، ورزشی، مسکن، طرح هادی روستایی و گاز رسانی است.
موسی خادمی در آئین کلنگ زنی کانال آبرسانی و آبیاری قطره ای باغات قلعه مرکزی در سی سخت افزود: امروز عملیات اجرایی شش طرح با اعتبار 60 میلیارد و 400 میلیون ریال در بخش کشاورزی در این شهرستان آغاز شد.
وی به اقلیم منطقه ای، شرایط آب و هوایی و زمین حاصلخیز در شهرستان دنا اشاره کرد و با بیان اینکه این منطقه از استعداد خدادادی برای توسعه باغات برخوردار است، از مدیران خواست برای تامین آب و توسعه باغات این شهرستان بیش از پیش توجه داشته باشند.
استاندار، مدیریت و برنامه های زمانبندی برای تکمیل و راه اندازی طرح ها را خواستار شد و افزود: باید سعی کنیم فاصله میان کلنگ زنی و افتتاحیه ی طرح ها را به حداقل برسانیم.

خادمی به راه اندازی طرح های رفاهی و تفریحی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید در این شهرستان توریستی،بناهای تفریحی با چشم اندازی زیبا و دلنواز راه اندازی کنیم همچنین معماری های محلی و طبیعی پیوست این طرح ها باشد تا بتوان از این طریق استان را به خوبی معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار