خبرهای داغ:
مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج اردستان

دهه فجر آغاز پیروزی مردم ایران در برابر استکبار جهانی است

مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج اردستان در جلسه نهضت روشنگری فرمودند: دشمن درصدد نفوذ در تشکیلات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره، جلسه نهضت روشنگری با موضوع نفوذ، در روزهای آغازین دهه فجر با حضور خواهران بسیجی در حوزه حضرت زهرا(سلام الله علیها) زواره برگزار شد.

ایشان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، فرمودند: دهه فجر آغاز پیروزی مردم ایران در برابر استکبار جهانی است.

ایشان افزود، افراد زیادی بابت پایه گذاری این انقلاب و نظام زحمت کشیده اند و جوانان زیادی برای تحقق انقلاب به شهادت رسیده اند، بنابراین وظیفه مردم به خصوص بسیجیان، حفاظت و حراست از نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه، پشتوانه انقلاب اسلامی ایران از زمان رسالت نبی اکرم (ص) اسلام پایه ریزی شده است؛ افزودند: در تاریخ 12 بهمن ثمره اسلام به پیروزی خود رسیده است.

ایشان افزود،در زمان پیامبر(ص) که نظام مقدس اسلام را پایه گذاری کردند افراد خبیسی وجود داشته اند که سعی در به انحراف کشاندن نظام اسلام داشتند، که امروزه تبدیل شده اند به نظام های مستکبر همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی که باید با فکر مانع نفوذشان در انقلاب اسلامی شویم.

وی با بیان اینکه، مقام معظم رهبری در سخنرانی هایشان در فواصل مختلف کدهایی را در سخنرانی های خود میفرمایند، مثل: تهاجم فرهنگی، انقلابی گری و نفوذ؛ افزودند: باید از طریق این کدها که حضرت آقا میفرمایند، بتوانیم به نحو شایسته از انقلاب و نظام حمایت، دفاع و پشتیبانی کنیم.

ایشان در ادامه صحبت های خود طبق گفته ی مقام معظم رهبری که میفرمایند: (هر جا که این نظام و انقلاب با مشکل مواجهه شد من طناب این مشکل را میبندم به ستون سپاه.) افزودند: یکی از تشکیلاتی که این مسئولیت خطیر حفاظت و دفاع از انقلاب برعهده اش است، سازمان سپاه و بسیج است. سپاه خود به تنهایی استوانه و ستون نیست، این نیروهایی بسیجی هستند که سپاه را توانمندکرده اند.

ایشان با بیان اینکه، دشمن درصدد نفوذ در تشکیلات انقلاب اسلامی است. فرمودند: نفوذ به زبان ساده و عامیانه فردی است که به صورت آگاهانه و غیرآگاهانه با دشمن همکاری کندکه تشخیص این افراد خیلی مهم است و وظیفه نیروهای پاسدار و بسیجی است که از نفوذ این افراد به انقلاب جلوگیری کنند.

وی افزود: نیروهای بسیجی نباید درگیر پول و امکانات باشند، باید از تمام توان خود در راستای نظام و انقلاب سرمایه گذاری کنند. و همچنین نیروهای بسیجی میتوانند با تشکیل هیئت های اندیشه ورز در حوزه و پایگاه ها، تولید فکر کنند که با کمترین هزینه و امکانات به نحو احسنت از نظام و انقلاب پشتیبانی کنند. و همچنین مشکلات و آسیب ها را شناسایی کنند و برایشان راه حل پیشنهاد شود.

ایشان در پایان صحبت های خود فرمودند: ملت انقلابی و بسیجی ایران باید هوشیاریشان را بیشتر کند و از نفوذ دشمنان اسلام به انقلاب جلوگیری کند.


ارسال نظرات