ملت ایران هر سال با حرکت خود در 22 بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،  سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله دهه فجر آورده است:

دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ کشور ماست که گذشته را از آینده جدا کرد و مقطع رهايی ملّت ايران شد. پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 از بزرگترین و زيباترين افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، دين‌مداري، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، ولایتمداری را به اوج رسانید و به عنوان سرمشق و الگوی آزادی‌خواهی، زمینه‌ساز بیداری ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم کرد.

بی‌شک، پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور،با ایثار و از خودگذشتگی زنان و مردان انقلابی رقم خورد و در این میان نقش اساسي زنان در ايجاد و پيروزي انقلاب اسلامي و تثبيت آن، قابل تأمل و تاکید امام راحل، مقام معظم رهبري، علماي دين و سياستمداران كشور بوده و در تاريخ ايران اسلامي همواره ماندگار خواهد بود.

مهمترین امتیاز انقلاب 57، این بود که هويت واقعي و شخصيت اسلامي زن را در قالب ارزش‌هاي اصيل جهت رسيدن به كمال در جهان متجلي كرد.

در حقیقت ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه سکاندار انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) با عبور از توطئه‌های شوم دشمنان در اوج افتخار، عزت و سربلندی ایستاده و امروز در طلیعه بهار آزادی، انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی مقتدر، نه تنها برای کشورهای اسلامی بلکه برای تمام دنیا به ویژه در حوزه زنان و خانواده مطرح است.

بی‌تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و دینداری و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های نظام استکباری را خنثی کند. ملت ایران هر سال با حرکت خود در 22 بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است.

اکنون به برکت سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوباره فرصت مروری عمیق به سی و هشت سال جهاد و مبارزه فراهم آمده است. فرصتی دوباره برای مرور ریزش‌ها و رویش‌ها.

متن مصرح حرکت انقلاب اسلامی ایران مشحون از رشادت‌ها و خیزش‌هایی است که همه و همه به برکت حفظ مسیر اصلی انقلاب فراهم گشته است.

در شرایط امروز مهمترین درس انقلاب حفظ و تداوم مسیر انقلابی‌گری است. روحیه انقلابی‌گری نقطه عطف همه تلاش‌ها، همه مجاهدت‌ها و همه آرمان‌طلبی‌هاست. امروز و در شرایط موجود، مهم‌ترین ویژگی مردان و زنان انقلابی، تلاش مجاهدانه به منظور باقی ماندن در مشی انقلابی‌گری است.

رسالت و مجاهدت امروز و تلاش برای ماندن در این مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، متضمن تحمل سختی‌ها و مجاهدت بی‌وقفه است چرا که بدون آن هرگز نمی‌توان به نقطه اوج آرمان‌ها رسید.

انقلاب اسلامی ایران‌آموز‌ها و استراتژی‌هایی دارد که منحصر به فرد است و مبداء و مقاصدش نیز ویژه همین انقلاب بوده و هست. عمده حرکت‌ها و خیزش‌های شکل گرفته در بستر انقلاب اسلامی و سازماندهی و ساماندهی آنها تحت یک الگوی بی‌بدیل صورت گرفته است که پویا و پیش برنده است و نمی‌توان آن را متوقف ساخت.

ما امروز در آستانه تحولات جدیدی در جامعه ی جهانی هستیم و آنچه می‌تواند ما را در این مسیر رو به جلو نگه دارد و مانایی آن را حتمی سازد؛ حفظ روحیه انقلابی گری و تعهد بر خط انقلابی گری است. بدون شک باید گفت؛ «درس بزرگ سال سی و هشتم انقلاب ما باید انقلابی گری و جهاد مداوم بر سر آرمان های انقلاب باشد.»

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن دعوت از زنان متدین، همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی همراه با سیل خروشان ملت، ایثارگران عزیز و خانواده های معظمشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1395 شرکت و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و خون پاک زنان و مردان شهید تجدید میثاق می نماید و اعلام می دارد که با پیروی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تا ظهور مهدی موعود در برابر ترفندهای دشمنان اسلام، ایستاده است.
ارسال نظرات