خبرهای داغ:
عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع توان‌بخشی و مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی در لامرد آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

با حضور سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس، فرماندار لامرد و جمعی دیگر از مسؤولان محلی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع توان‌بخشی و مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی در شهر لامرد آغاز شد.

در این مراسم رئیس اداره بهزیستی لامرد در سخنانی اظهار داشت:30 سال لامرد فاقد مرکز جامع توان‌بخشی و مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی بوده و امروز یکی از آرزوی های دیرینه معلولان در حال تحقق یافتن است.

معصومه کاظم‌زاده افزود: تاکنون 2 هزار و 600 معلول در سطح شهرستان لامرد شناسایی شده‌اند.

وی در مورد مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه در زیربنای یک‌هزار مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان توسط یکی از خیران لامرد ساخته می‌شود.

کاظم‌زاده به موضوع مناسب‌سازی معابر عمومی در سطح شهر لامرد نیز اشاره و تصریح کرد: از شهرداری می‌خواهیم که مشکل مناسب‌سازی معابر عمومی در لامرد برطرف و استانداردهای لازم در این زمینه انجام شود تا جامعه معلولان در معابر عمومی مشکلی نداشته باشند.

در ادامه مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس نیز بیان داشت: روح انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیار شایانی صورت گرفته است.

سید مرتضی موسوی اضافه کرد: عدالت اجتماعی یعنی ایجاد بستر مناسب برای اقشار جامعه و توزیع عادلانه امکانات است.

وی به موضوع مناسب‌سازی معابر عمومی شهر لامرد توسط شهرداری این شهر اشاره کرد و متذکر شد: مناسب‌سازی معابر یکی از فرصت‌ها است و نباید بهانه‌ای برای گوشه‌نشینی معلولان ایجاد شود و برای اینکه یک معلول حضور اجتماعی داشته باشد باید زمینه فراهم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها