خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه:

امروز ضد انقلاب برای انتخابات آینده خیز برداشته اند/استکبار از قدرت موشکی ما به شدت ترس دارد

حجت الاسلام علیزاده در یادواره شهدای پایگاه شهید رجائی شاهرود گفت: : امروز عرصه مبارزه نرم در حوزه فضای مجازی است که باید دفاع کنیم از بنیان خانواده و از شهدا و جمهوری اسلامی و ارزش ها و زینب گونه انقلاب خود را حفظ و از آن دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادواره شهدای پایگاه شهید رجائی و شهدای انقلاب و مدافع حرم و آتش نشان که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) شهرک شهید رجائی شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه جلسات شهدا رنگ و بوی کربلا دارد اظهار کرد: در یادواره شهدا افکار و اندیشه های تشنه را از عطش بیرون می آوریم و با این ابراز وفاداری از مقام شامخ شهدا راه را گم نکنیمو این یادواره ها برای این است که راه را گم نکنیم.

وی افزود: شهدا چراغ راه هستند و زنده اند و اثرگذار هستند و شهدا ولی نعمتان این انقلاب هستند و آیا می شود ما را رها کنند با اینکه هزینه دادند و در محضر شهدا تجدید عهد و پیمان می کنیم و نیازهای خود را عرضه می کنیم و بچه های خود را در این بزم شهدا بیمه می کنیم.

علیزاده با اشاره به آیه 8 سوره صف خاطر نشان کرد: در این آیه اشاره دارد کفاز اراده و عزمشان این است که نور خدا را خاموش کنند چون نور حق در تضاد با آنهاست و خدا تمام قدرتشان را فوت بیان می کند همین ترامپ که حالا این همه شلوغ کرده که من دنبا را درست می کنم ما می گیم تو خراب تر نکن درست کردن پیشکشت باشد.

وی بیان کرد: نور حق حساب دارد و خدا محافظ آن است و کفار اکراه دارند از این نور اما حرف، حرف خداست و در آیه 9 این سوره خدا امید می دهد که اراده ای در کار است ،ارسال پیامبران و ولایت فقیه در عصر غیبت همه لطف خداست و مسیر هدایت بشر است و خدا دوست دارد ما را و پرچم دار و هادی قرار داده و همراهی قانون زندگی و دین کامل چون اسلام و قانون اساسی قرآن و خدا حجت را تمام کرده، چرا قدر نمی دانیم.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: دنیای کفر هر کاری کند، دین حق بر همه ایزم ها و ایسم های بشری غلبه پیدا می کند و این همه ظلم و جنایت نگاه ها به قله سبز مهدوی است که قیام کند و دولت کریمه مهدوی بر عالم حاکم شود و بشر مزه شیرین زندگی به تمام معنا را بچشد.

وی با اشاره به ظلمت و دروغ و زشتی پیرامون ما گفت: عربستان و وهابیت که فرمانشان دست قلدرهای دنیاست و ترامپ چند کشور را ورودشان را به آمریکا ممنوع می کند اما عربستان را از قلم می اندازد ،عربستانی که کانون تروریسم است و برج های دوقلو را نیز چند عربستانی فرو ریختند.

علیزاده اظهار کرد: کجای دنیا یک ایرانی ناب و انقلابی، نه ضد انقلاب و فراری که الان هم شاید جنایت کنند که به انقلاب اسلامی ربطی ندارد در دنیا پیشامدی را انجام داده و جمهوری اسلامی در این 38 سال برای دفاع از ملت های مظلوم وارد شده و افتخار می کنیم که از حزب الله،یمن و سوریه و عراق حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: آنها خود ترویست هستند که داعش و تکفیر درست کردند و هیچ جای دنیا هزینه هزینه ندادیم اما اینجا مدافعان حرم داریم ،وعده خدا تخلف ناپذیر است و محقق می شود و مشرکین نخواهند به دَرَک نمی خواهند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه با اشاره به مذاکرات هسته ای و برجام گفت: در مذاکرات به ملاحظاتی کوتاه آمدیم و مشاهده کردیم که اینها پُر رو شدند و حالا به موشک ما گیر می دهند چون می دانند کشور دارای موشک به لحاظ سرعت و دقت کشور اول دنیا هستیم قدرتمند است و ناراحتند.

وی افزود: ترامپ نیامده به موشک ما گیره داده چون می داند چه خبر است.

علیزاده با اشاره به ادامه آیات سوره صف عنوان کرد: خدا بیان می کند می خواهید شما را به تجارت پرسود رهنمون سازم که آن ایمان به خدا و خدا باوری و مجاهدت شیانه روزی بدون لحظه ای خستگی تا آخرین نفس که تنبلی و کاهلی در آن راه ندارد و دنیا باید بداند ملت ایران پرشورتر و عاشورایی تر در صحنه است.

وی ادامه داد: اُف بر آدم های بی معرفت و عَمَله دشمن که قدر شناس نیستند و تلاش می کنند مقام امام را تحریف کنند و انقلاب را طور دیگری جلوه دهند و شاه را تطهیر کنند که چقدر دروغ گو هستند.

 معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: دهه فجر ،دهه بازتوجهی به ارزش های انقلاب است، چرا روح خدا قیام کرد و حاضر شدند مردم 17 شهریور خلق شود و جلوی گلوله قرار گرفتند.

وی با اشاره به کاریکاتوری در بهبوهه انقلاب در یک روزنامه کشور گفت: در این روزنامه کره زمینی تصویر شده بود و دو غول که این کره را در دو طرف به بغل گرفته بودند که روی یکی پرچم شوروی سابق و یکی پرچم آمریکا بود که نشان از دو ابرقدرت شرق و غرب عالم داشت اما بعد از پیروزی انقلاب جریان تغییر کرد، اگر ملتی ادامه حیات بدهد مستعمره شرق و غرب عالم دیگر نیست که تا قبل از آن باید می بود.

علیزاده تصریح کرد: امام 14 سال در تبعید بود چرا که می خواستند اعتراض های او را کسی نشوند،او به قانون کاپیتولاسیون اعتراض کرد که بیش از 52 هزار مستشار آمریکایی برای غارت کشور ما که آزادند هیچ اگر منجر به تعدی و جنایتی شدند نیز کسی با آنها کاری نداشته باشد و در کشور خود محاکمه شوند که البته محاکمه نمی شود و تجلیل و مدال دریافت کنند.

وی با بیان اینکه خصلت آمریکا گرگی است بیان کرد: آنها به فرمانده ناوی که هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار داده و همه سرنشینان آن را شهید کرد مدال دادند و این خوی گرگی است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر گذاشت عنوان کرد: انقلاب ما با اتحاد و یکپارچگی ملی و دین و رهبری ولایت فقیه پیروز شد و این انقلاب تازه متولد شده داعیه دفاع از مستضعفان و ملت های مظلوم جهان و فلسطین و مبارزه با اسرائیل را داشت و این برای استکبار سخت بود.

وی تاکید کرد: اما قبل از پیروزی انقلاب حکومت اسلامی را تدریس می کرد و ولایت فقیه را بیان کرده بود و با دست پُر به آغوش ملت بازگشت و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و حالا مگر ساکت می نشینند ابرقدرت ها، الان ترامپ هم می گوید و فکر می کند پوتین و دولتمردان آن مثل شوروی سابق هستند و امیدواریم ارتباطات با روسیه باقی بماند.

علیزاده با اشاره به درخواست پوتین برای حضور روحانیون ایران در این کشور اظهار کرد: پوتین بیان دارد که ما اسلامی داعشی که در سوریه است را نمی خواهیم و اسلام مدل شما را که منطقی است مب خواهیم و برای مساجد ما مبلغ و روحانی بفرستید چرا که مسجد داریم اما روحانی نداریم.

وی با بیان اینکه شوروی متلاش شد و کشورهای استقلال یافته تابع ایران هستند و غرب هم حالش معلوم است و اختلاف در آنها بی داد می کند بیان کرد: در آمریکا میلیون ها نفر به پا خواسته اند و اضمحلال و ذلت ابرقدرتی مثل آمریکا بلند شده چرا که طفل 5 ساله را به اتهام تروریست دست بند می زنند و علش را مبارزه با تروریسم می نامند.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: استکبار از ترس موشک های ما کور شده و نمی بیند و ما قدرت داریم و اینها نمی خواهند داشته باشیم.

وی افزود: 38 سال از انقلاب گذشته و ما جشن انقلاب می گیریم و در 22 بهمن ملت پرشورتر در صحنه ظاهر می شوند و پایبندی و وفاداری به انقلاب را به دنیا نشان می دهند و هر سال پرشورتر ملت ما به میدان می آید و این نشان از زنده بودن انقلاب است تا به صاحبش برسانیم.

علیزاده با بیان اینکه ما در مبارزه هستیم بیان کرد: الان هم در حال انقلاب هستیم و جریان دارد تا به نتیجه برسد و من، تو در نقطه حساس زمانی وظیفه ای داریم که اول شگردهای دشمن را بشانسیم،دشمن هست و از دشمن جز دشمنی توقعی نیست.

وی ادامه داد: چقدر باطل فکر می کنند افرادی که آنها می توانند دوست باشد، رهبر انقلاب فرمود نگاه به داخل باشد درون را ببینید ما با دنیا با منطق رفتار می کنیم و در مقابل او کوتاه نمی آییم و لبخند به دشمن نمی زنیم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه بیان کرد: در مذاکرات باید اقتدار خود را حفظ کنیم و لبخند به دشمن نزنیم چرا که خدا می گوید شما پشتوانه دارید و محکم باشد، دنبال سلاح هسته ای که نیستید پس از چه می ترسید، بحث هسته ای بهانه است هدف چیز دیگری است.

وی اضافه کرد: همه چیز را به برجام متمرکز کنیم،البته به عنوان برنامه دیپلماسی خوب است اما همه چیز را معطوف کنیم به برجام، باغ و سبز و سرخ خا اَلکی است و بعد به مشکل بر می خوریم ،آقا تاکید فرمودند در جزییات دخالت نمی کنم و هشدار دادند با اصل مذاکره مخالف نیستم اما ارزش،عزت و حکمت و منافع را در نظر بگیرید با کسی صحبت می کنید که ذات گرگی دارد.

علیزاده اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل گرگ هستند ما نباید غفلت کنیم و خواب بمانیم و مراقبت کنیم، کفار آرزویشان است که شما خوابتان ببرد تا استفاده کنند،جنگ نرم و فتنه آمریکایی 88 را که فرمانش را دادند و در کف خیابان تهران بی بصیرت های خواص و ساکتین هم همراهی کردند و در این معرکه انقلاب را تنها گذاشتند و اگر توبه نکنند خدا چه بر سرشان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: بعد فتنه 88، اینها را انجام شد تا بهایی ها و ضد انقلاب بیدار شوند و منافقان و ضد انقلاب روحیه بگیرند که الان خیز بردارند برای انتخابات آینده، منافقان حالا تشویق می کنند در انتخابات شرکت کنند، دولت امید می گویند، به چه کسی امید دادید، هیچ وقت دشمن از زمان حاضر امیدوارتر برای شکست ملت در انتخابات و صندوق رای برای براندازی انقلاب نشده است.

عبزاده با بیان اینکه انتخابات مجلس تهران امتحان بود ادامه داد: آقای هاشمی همراه انقلاب و ولایت بود اما فرزندان او ادعا می کنند می می خواهیم تفکر او زنده بماند، چه تفکری؟ آیا تفکر او خارج از انقلاب و ولایت بوده است فرزندان او چه چیزی را می خواهند حفظ کنند؟

وی با بیان اینکه دشمنان چیزی فراتر از جنگ نرم را برای کش رقم زده اند افزود: جورج سوروس و رابرت مرداک یهودی که با اسلام ضدیت دارند اخیراً نقشه ای ریخته اند که در ایران نقطه سقی هست به نام و خانواده و محور آن عنصری به نام مادر که تا سال 2020 این بنیان شکسته خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: آنها می خواهند مادر را در خانواده بی خاصیت کنند تا خانواده را بزنند و با زدن خانواده جمهوری اسلامی زده خواهد شد و ما باید این حربه دشمن را علیه خودش بکار بندیم و با حضور در فضای مجازی تبلیغات او را بر علیه خودش بکار بندیم.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: امروز عرصه مبارزه نرم در حوزه فضای مجازی است که باید دفاع کنیم از بنیان خانواده و از شهدا و جمهوری اسلامی و ارزش ها و زینب گونه انقلاب خود را حفظ و از آن دفاع کنیم.

وی افزود: در انتقال پیام عاشورا حضرت زینب تلاش کرد و ما هم باید پیام شهدا را خوب بشناسیم و آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی را در طول سال و نه فقط یادواره ها در جامعه نشر دهیم تا ما هم انقلابی گری را حفظ کرده باشیم و به استقبال امام عصر(عج) برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار