خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولان شهرستان برخوار از سه مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بازدید و از آن ها دلجویی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۷۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان شهرستان برخوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ طرح مفتاح الجنه در شهر خورزوق بازدید کرده و از آن ها دلجویی کردند.

در این بازدید که تحت عنوان طرح مفتاح الجنه (دیدار از خانواده های نیازمند و همدردی با آن ها) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین کتابچی امام جمعه شهر خورزوق، حجازی شهردار شهر خورزوق و مدیر و مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوار انجام شد، در اولین دیدار از مددجویی دیدار شد که با دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی خود اشتغالی خودکفا شده و از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده بود، فردی که هم اکنون یکی از کمک کنندگان به محرومین شده است.

در دومین دیدار مددجویی با دریافت وام مسکن صاحب خانه شده بود که با حضور مسئولان شهر خورزوق کلید خانه به این مددجو تحویل داده شد و سومین بازدید از مددجویی بود که دچار ضایعه نخاعی شده است و در حال حاضر با همکاری خیرین و کمک های کمیته امداد مراحل درمان را طی می کند و رو به بهبودی است.

این مسئولان در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هفته جاری نیز از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در شهرهای دولت آباد و حبیب آباد بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها