امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بیمارستان شهرستان مشگین‌شهر با 167 هزار نفر جمعیت جوابگوی بیماران نیست لذا لازم است برای رفع این مشکل بیمارستان 250 تخت خوابه در این شهرستان احداث شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۴۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج ، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 15 بهمن ماه ضمن گرامیداشت روز پرستار گفت: پرستاران الگوی صبر هستند و در سلامت بیماران نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به مسئله بیمارستان شهرستان خطاب به استاندار اردبیل که در نماز جمعه مشگین‌شهر حضور داشت گفت: بیمارستان شهرستان مشگین‌شهر در شأن مردم این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: طبق آمار شبکه بهداشت و درمان جمعیت این شهرستان بالغ بر 167 هزار نفر دارد و برای این تعداد جمعیت تنها بیمارستان 96 تخت خوابی جوابگو نیست و این موضوع بارها از طریق نماینده و فرماندار شهرستان اعلام شده و هنوز پاسخی دریافت نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جمعیتی و گردشگری شهرستان لازم است هر چه سریعتر برای احداث بیمارستان 250 تخت خوابی برنامه ریزی و پیگیری شود.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از خطبه با اشاره به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام فرصتی برای مرور مکتب جمهوری اسلامی ایران است و لذا این ایام بهترین فرصت برای تقویت روحیه انقلابگیری در کشور است.

وی در ادامه به تشریح شاخصه‌های انقلابی و انقلابیگری پرداخت.

ارسال نظرات