خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم و جامعه را باید برای خود ارزشمند بدانند و به اعتماد مردم خیانت نکنند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۵۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حسینعلی شیخ جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر در جمع کارگران شرکت کارتن پارس  گفت: انقلاب اسلامی به گفته مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) پنج مرحله دارد  یکی از این پنج مرحله تشکیل انقلاب است، کشور ایران از پورشورترین و حزبی ترین کشورها است، مردم و احزاب در طیف های مختلف در انتخابات های مختلف شرکت می کنند و صحنه گردان واقعی هستند.

شیخ ادامه داد: دومین مرحله تشکیل انقلاب اسلامی دولت اسلامی است؛ جریان های سیاسی که داخل کشور هستند اینها تشکیل دهنده و در انقلاب کنار ما هستند و  در 8 سال دفاع مقدس با ما بودند و الان هم هستند  و همینطور سومین مرحله تشکیل انقلاب اسلامی جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است .

وی با توجه به نزدیک شدن  انتخابات سال بعد گفت: در انتخابات آینده نیز باید کسی را انتخاب کنیم که انقلابی باشد و شاخصه های انقلابی باشد و به اصول و مبانی و آرمان ها و اهداف انقلابی اسلامی وفادار باشد و  اعتقاد راسخ به نظام ولایی و انتضام در عمل به ولایت مداری  داشته باشد.

وی توضیح داد: دیگر شاخصه انقلابی بودن روحیه انقلابی و درک درست نسبت به تهدیدات و نقشه های دشمن و استکبار است که با بیان این شاخصه ها میتوان به این دست یافت که قبل از انقلاب شاید بعضی از گروه ها بودند ولی اکثر به دنبال تفرقه افکنی میان مردم و به دنبال ارتباط بین دشمنان و خود فروخته گی بودند .

شیخ با توجه به اشرافی گری زمان طاغوت اذعان کرد: امروز مسولان باید بداند که کشور با این انقلاب و زمان قبل از انقلاب فرق دارد و اشرافی گری و تجملگرایی جایی در این جامعه ندارد و هیچ کدام از مردم این را نمی پذیرند و باید بکوشند مانند حضرت علی (ع) و امام (ره) در کنار مردم و همتراز با آنها باشد و به مانند بعضی از مسوولان  نگویند ما با مردم فرق داریم .

جانشین سپاه امام رضا (ع) در پایان بیان کرد: مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم و جامعه را باید برای خود ارزشمند بدانند و به اعتماد مردم خیانت نکنند.

وی اضافه کرد: ما و مردم  امیدواریم در جامعه ای که  امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هسیتم که آن هم به برکت تحمل مردم و صبر در مشکلات است، در جهت رفاه حال مردم تلاش کنند و وعده های خود را در مسیر انقلاب محیا کنند.

 شیخ ابراز کرد: ما و شما وظیفه دارم با پیروی از فرمایشات ولی فقیه زمان خود به جهان ثابت کنیم که هیچ کشوری نمی‌تواند گوشه چشمی به ایران داشته باشد و به تکلیف خود در اطاعت از رهبری و ولایت، خدمت به محرومین همیشه پیش قدم باشیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها