خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد:

برگزاری مسابقات تکواندو یادبود شهدای آتش نشان

به مناسبت دهه فجر دوره مسابقات تکواندو به یاد شهدای آتش نشان و شهید آتش نشان الوند، شهید صادقی در سالن میهن شهرستان البرز با حضور مسوولان و خانواده شهید برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز  در جمع این ورزشکاران اظهار کرد: در زمان طاغوت ما امنیت نداشتیم، دستگاه اطلاعاتی ساواک نمی گذاشت انقلابیون راحت زندگی کنند، تا جوانان بتوانند به راحتی در این برنامه ها حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: شما گذشته و حال را مقایسه کیند، ما امروز نه تنها امنیت کشور خودمان را فراهم می کنیم بلکه امنیت کشور های اسلامی منطقه را با صادر کردن فرهنگ انقلاب برقرار کرده ایم .

حیدری اذعان کرد: کسانی که این امنیت را برقرار کردند، همین جوانانی مثل شما بودند که در 8سال دفاع مقدس از میهن ما دفاع کردند.

این مسئول تبیین کرد: هم اکنون هم جوانان گذشته و حال در دفاع از انقلاب هستند، امروزه اگر جوانان مثل شما نبودند و از مسلمانان در سوریه و عراق دفاع نمیکردند به فرموده مقام معظم رهبری الان باید در همدان کرمانشاه ودر داخل کشور با داعشی ها می جنگیدیم  و الان در حال مبارزه به جای ورزش کردن بودیم.

وی افزود: ما ورزشکاران و جوانان باید قدردان این انقلاب باشیم و این  وظیفه ما است که با  مرام و  منش پهلوانی مثل پهلوان تختی که راه خود را انتخاب کرد، راه خود را انتخاب کنیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم .

در پایان این مراسم به نفرات برتر مسابقات جوایز ازرنده ای اهدا و از خانواده شهید صادقی تجلیل شد.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار