در بیانیه هیات رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری آمده است: انقلاب اسلامی ایران تبلور یکی از بزرگترین تحولات جهان اسلام در طول تاریخ است.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین بیانیه آمده است:سی ‌و هشتمین بهار آزادی یادآور حماسه شکوهمند مجاهدانی است که بارهبری موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، طاغوت و حکومت‌ ستم شاهی را به زباله‌دان تاریخ سپردند و با تشکیل جمهوری اسلامی ایران، منوید بخش آینده‌ای درخشان در جهان شدند.

این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی ایران تبلور یکی از بزرگترین تحولات جهان اسلام در طول تاریخ است که با رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) ،همدلی، وحدت و خودباوری ملت برزگ و انقلابی ایران اسلامی، تحقق یافت و این پیام را جهانیان ابلاغ کرد که فتح و پیروزی علیه ظلم وستم ،فقط با اراده بزرگ مردانی است که با شجاعت، شهامت،اقتدار،ایثار و از خود گذشتگی و تکیه بر ایمان به خداوند سبحان، از قدرت های ظالم جهان ترس در دل راه نداده و تا آخرین نفس مقابل توطئه های استکبار جهانی استوار استادند.

دراین بیانیه آمده است:انقلاب اسلامی ایران با الگو گیری از قیام عاشورا حسینی بیداری اسلامی را برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان به دنبال داشت.

این بیانیه بیان شده است:این نظام الهی زمینه ساز حکومت جهانی عدالت گستر دنیا،منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (علیه السلام)است که پس از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب با همان اهداف متعالی به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تداوم یافت و تحولات عظیمی در منطقه غرب آسیا و تمام عالم بوجود آورد.

دراین بیانیه آمده است: ملت ولایتمدار ایران اسلامی و دوستداران ایران اسلامی در سراسر جهان درحالی ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی میدارند و جشن می گیرند که توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف خنثی و گفتمان انقلاب اسلامی از حوزه منطقه‌ای عبور کرده و جهانی شده است و جمهوری اسلامی و ملت سرافرازایران تحت هدایت‌های مدبرانه ولی امرمسلمین جهان،ازمشکلات وگردنه‌های سخت و دشوار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های تولیدی اتاق فکر نظام سلطه به فضل خدا با اقتدار با عبور کرده و این نظام الهی در آرامش و امنیت کامل مهم‌ترین چالش، قدرت استکباری لقب گرفته است.

دربخش پایانی این بیانیه می خوانیم: هیات های رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری، همگام با دیگر مجموعه های انقلابی و آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با اتحاد و همدلی مثال‌زدنی،برای خلق حماسه ای دیگر در روز ۲۲ بهمن، در راهپیمایی بزرگ این روز شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات