در حالی که تسهیلات دولتی برای ایجاد هر شغل یک میلیارد و 400 میلیون ریال است، تعداد زیادی از تولیدکنندگان خانگی با وام‌های بین 30 تا 300 میلیون ریال برای خود شغل ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ جابر عسکری در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: آنچه پیام‌های امام خمینی (ره) را از پاریس، نجف و ترکیه به ایران می‌رساند، اصحاب رسانه بودند و امروز نیز در استمرار اهداف انقلاب اسلامی می‌تواند نقش اساسی باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلانمی باید الکگویی برای دنیا باشد، افزود: همه نهضت‍‌های منطقه و حتی در اروپا و امریکا نای از

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج چالوس ادامه داد: تأثیرگذاری انقلاب به علت استمرار حرکت لنقلابی مردم ایران است، مهم تر از انقلاب حفظ آن است و ملت ایران بپا هوشیاری این کار را انجام دادند.

این مسئول یادآور شد: تمام مظلومیت ائمه ناشی از استمرار نداشتن انقلاب است،

عسکری تصریح کرد: انقلاب در زمان پیامبر مردم بصیرت نداشتند و پیامبر نگران اینده بودند، اما امام راحل با قلب آرام رحلت فرمودند و این به معنای این است که مردم بابصیرت بوده

دهه فجر هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید میثاق با انقلاب اسلامی است و حضور یکپارچه مردم نشانه حکومت جهانی پیمان یاری مردم با رهبری در این دنیای پر از ظلم و فساد، به استمرار انقلاب کمک می‌کند.

سرهنگ پاسدار عسکری افزود: 200 هزار شهید و 700 هزار جانباز و آزاده وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، 22 بهمن منحصر به فرد است و در تمام دنیا انقلاب‌ها بعد از 3 دوره از بین می‌رود اما در ایران وجود ولایت فقیه این طور نشده که در دهه فجر امسال بیش از 200 برنامه مهم در 163 پایگاه سپاه چالوس انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محفل انس با قرآن، اجتماع بزرگ حامیان مدافعان حرم پنجشنبه 14 بهمن ماه با حضور همه بسیجیان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در مهدیه چالوس، مسابقات ورزشی متعددی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف شهرستان، افتتاح خانه محروم در قلب شهرستان چالوس، نزدیک به 10 پایگاه مقاومت در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس اظهار کرد: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی تا زمانی که ظلم در دنیا وجود داشته باشد آماده حمایت مردمی است که تا کنون بیش از 2 خودروی نیسان از داخل مسجد جامع جمعه 15 بهمن بعد از نماز جمعه با حضور مسئولان و مردم به مرکز استان و از آنجا به سمت سوریه ارسال می گردد.

این مسئول بیان کرد: حس انسان‌دوستی و نکته مهم حفظ مرز سیاسی، مرز سیاسی باید حفظ شود و بعد جغرافیایی تلاش داشتند این نیاز اصلی هر کشور است و نصرالله حزب الله و لبنان را استانی از استانهای ایران می‌داند.

عسکری گفت: اگر آمریکا توانایی نابودی ایران را داشته باشد، قطعا این کار را می‌کند، تحولات ایرام بدون حضئر ایران امکان‌پذیر نیست و آمریکاییها نیز به این مسأله اذعان دارند.

این مسئول سپاه چالوس اشاره کرد: راهیان نور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می شود و در این راستا اعزام دانش آموزی 80 نفر  مهم تر از اعزام هخای دیگر است، چون مورد هجمه قرار گرفته است از سوی رسانه‌های معاند و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت از طرف این فرزندان بسیار مهم است.

وی توجه ویژه به مناطق ویژه شهرستان کارگروه‌های مختلف بهداشت، عمران و فرهنگی، ورزشی با همکاری ادارات شهرستان را خواستار شد و از اعزام شمس‌الشموس یا مشهد اولی‌ها خبر دادکه تا به حال 88 نفر اعزام شدند و ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها