خبرهای داغ:
حجت الاسلام جوشقانی در مراسم بزرگداشت دهه فجر بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود گفت: الگوهای ما باید چمران و باکری و غواص های شهید باشند نه صاحبان فیش های حقوقی نجومی که ذخایر نظام معرفی شوند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۸۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حسین جوشقانی در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر که به همت پایگاه انصار حوزه بسیج کارمندی الحدید در نمازخانه سیدالشهداء شرکت خطوط لوله مخابرات نفت منطقه شمالشرق شاهرود با حضور بسیجیان و مسئولین برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه نعمت های الهی را باید بازگو کرده و سپاسگزاریم باشیم تا پابرجا باشد اظهار کرد: همه تا آخر دوام ندارند ،بعضی ها سوختشان برای مدت کمی است ،این موضوع را در صدر اسلام هم داشتیم ،همه اینها لطف خداست، بیش از یکصدهزار نفر جمعیت در برکه غدیر آمدند، چرا مرجعیت حکمی و سیاسی پیامبر جواب نداد.

وی افزود: حتی مرجعیت علمی معصومین(ع) را هم نپذیرفته و زیر بار نرفتند در صورتیکه هزار باب علم نزد علی (ع) وجود دارد، دنیا زده ها توان جهادی نداشتند ،در انقلاب ما هم افرادی بودند که دوام نیاوردند باید خدای متعال با شاخصه های توحیدی ما را انتخاب کند تا بتوانیم ولی خدا را همراهی کنیم.

جوشقانی خاطر نشان کرد: لقمه حرام باعث می شود که زبیر با معاویه وحدت کند و چون مورد مخالفت مولا علی(ع) قرار گرفت، لذا حدود 30هزار نفر نیرو مقابل او قرار دادند و خیانت های به او شد، ابوموسی اشعری با وجود مشکلات فراوانی که داشتابقاء شد و جنگ بصره را براه انداختند.

وی تصریح کرد: ابوموسی می گفت بین حق و باطل جمع می شود ،لذا هم می شود با معاویه ساخت و هم با علی(ع) کنار آمد، انقلاب و اسلام از یکدیگر تفکیک پذیر نیست ،حضرت آقا می گوید دستکش استکبار اگر به ظاهر مخملی است ولی داخل آن چدنی است.

مسئول موسسه روایت سیره شهدای کشور بیان کرد: عمر و عاص و معاویه مذاکرات را صددرصد محرمانه قرار دادند تا ابن عباس ها و مالک اشتر متوجه نشوند و ابوموسی را گول بزنند ، در لوزان هم مذاکرات را محرمانه قرار دادند و 250 کارشناس آوردند ولی آنها خدا را نمی شناسند.

وی با اشاره به اینکه مومنان چه کسانی هستند ادامه داد: خدا اینها را دوست دارد و اینها هم خدا را دوست دارند و در فضای نظام اسلامی دلزدگی برای مردم ایجاد نمی کنند و باید روحیه جهادی داشت و الگوی جامعه را بدرستی برای مردم معرفی کنیم تا جوانان گمراه نشده و الگوهای غلط نگیرند.

جوشقانی اضافه کرد: الگوهای ما باید چمران و باکری و غواص های شهید باشند نه صاحبان فیش های حقوقی نجومی که ذخایر نظام معرفی شوند.

وی با اشاره به سخنان شهید مدنی گفت: کار نکنید که فردای قیامت پهلوی ملعون بگوید دیدید که شما هم که به قدرت رسیدید نتوانستید از ما و منال دنیا دست بردارید، باید دقت کنیم که سر سفره ای نشته ایم که خون بهای آن شهدایند.

مسئول موسسه روایت سیره شهدا عنوان کرد: شیخ زکزاکی در نیجریه 6 شهید داده و حدود 11 میلیون سنی را شیعه کرده است و این افتخار و اقتدار اسلام ناب در جهان است که دشمنان از آن هراس و ترس دارند.

وی با اشاره به چهار رکن نظام سلطه گفت: آمریکا، صهیونیسم،انگلیس و وهابیت چهار رکن نظام سلطه هستند که از همین وهابیت 80 گروه تکفیری بیرون آمده است.

جوشقانی تاکید کرد: باید نسیت به محرومین و مردم متواضع و نسبت یه کافرین و معاندین سخت گیر باشیم و باید مجاهدین فی سبیل الله باشید و محض رضای خدا کار کنیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان از مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر بازدید انجام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها