خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر؛

از پرستاران بیمارستان ۵۵۳ ارتش تجلیل شد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و به مناسبت روز پرستار و تقارن آن با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان ۵۵۳ ارتش در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید جلال الدین مقیمی مسئول مجتمع های فرهنگی تیپ 116 شهید صفری قزوین در این مراسم با اشاره به سخن گهربار پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: هر فردی یک شبانه‌روز از بیماری مراقبت کند، خداوند او را با حضرت ابراهیم خلیل‌الله(ع) برانگیزد و آنگاه از صراط همچون برقی تابان و پر درخشش بگذرد.

مسؤول مجتمع‌های فرهنگی تیپ 116 شهید صفوی قزوین افزود: پاداش تأمین نیاز بیمار شامل حال رئیس، مدیر، پرستاران، همراهان و کارکنان بیمارستان می‌شود چراکه در این امر مهم و خداپسندانه سهم داشته و شریک هستند.

وی در ادامه به حدیث دیگری از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و  تشریح کرد: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است، از گناهان پاک می­شود.

این مسئول تصریح کرد: تمام افرادی که به عیادت بیماران می‌روند از بیمار بخواهند که برای آن‌ها دعا کنند چراکه دعای بیمار در اجابت همانند دعای فرشتگان است.

مسؤول مجتمع‌های فرهنگی تیپ 116 شهید صفوی قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید، انتخاب‌هایتان با آگاهی و بصیرت باشد،‌ مطرح کرد: انتخاب‌های ائمه اطهار(ع) و اولاد بزرگوار آنان با آگاهی و بصیرت بوده که نمونه آن را می‌توان در اقدام حضرت زینب‌کبری(س) مشاهده کرد که در راه قیام حضرت امام حسین(ع) با این امام همام همگام شده است.

حجت الاسلام مقیمی اضافه کرد: حضرت زینب‌کبری(س) در سخنرانی‌های خود از امامت و ولایت سخن گفته و همه چیز را برای خداوند دانسته به‌ گونه‌ای که همه عقل‌ها از درک عظمت این حضرت عاجز مانده بود.

وی با بیان اینکه شجاعت حضرت زینب‌کبری(س) از پدر بزرگوارش حضرت علی(ع) به ارث رسیده است، تصریح کرد: حضرت زینب‌کبری(س) در زمان اسارت با وجود تمام مصیبت‌ها به یزید ملعون گفت من تو را حقیر و کوچک می‌بینم.

گفتنی است، در پایان مراسم از پرستاران بیمارستان 553 ارتش در قزوین تقدیر و تجلیل شد.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار