همزمان با پنجمين روز از دهه مبارك فجر:

12 خانواده تحت حمايت كميته امداد شهرستان خلخال خانه‌دار شدند

كميته امداد آمادگي دارد به منظور ايجاد سرپناه مناسب براي خانواده‌هاي تحت حمايت با همكاري مسئولان و خيران خدمات عمراني گسترده‌اي را به مددجويان تحت پوشش ارائه كند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ حسين  دشتي، مديركل كميته امداد استان اردبيل پيش از ظهر امروز در حاشيه آئين افتتاح مسكن 12 واحدي مددجويان در شهرستان خلخال گفت: دو حامي خلخالي مقيم تهران براي خانواده‌هاي ايتام تحت تكفل خود 12 واحد مسكوني احداث كرده‌اند.

وي با اشاره به اينكه دو حامي طرح اكرام برای ایتام تحت تکفل خود که فاقد منزل بودند ۱۲ واحد مسکونی احداث ‌کرده‌اند، بيان كرد: این حامیان بيش از دو میلیارد و 750 میلیون ریال در جهت خانه‌دار شدن فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

دشتي با بيان اينكه با هم افزایی کمیته امداد این ساختمان تكميل و به بهره‌برداري رسيده است، اظهار كرد: كميته امداد آمادگي دارد به منظور ايجاد سرپناه مناسب براي خانواده‌هاي تحت حمايت با همكاري مسئولان و خيران خدمات عمراني گسترده‌اي را به مددجويان تحت پوشش ارائه كند.

مديركل كميته امداد استان با اعلام اينكه در دهه مبارك فجر 137 مسكن مددجويي افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد، افزود: به منظور احداث، خريد، تعمير و بهسازي منازل خانواده‌هاي تحت پوشش بيش از 24 ميليارد ريال هزينه پرداخت شده است.

وي با اشاره به اينكه تلاش‌هاي بسياري در جهت رفع مشكل مسكن خانواده‌هاي تحت پوشش انجام شده است كه درصدد هستيم با همياري هر چه بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي و خيران بتوانيم براي مددجوياني كه فاقد منزل هستند، سرپناه مناسب ايجاد كنيم، گفت: ساخت مسكن مناسب براي مددجويان يكي از دغدغه‌هاي مهم كميته امداد است كه با ياري يكايك نيكوكاران درصدد دستيابي به آن هستيم.

دشتي با بيان اينكه ساخت و خرید مسکن برای مددجویان همت جمعی و مشارکت همه جانبه آحاد مختلف جامعه را می‌طلبد، اظهار کرد: با توسعه همکاری‌ها می‌توانیم یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌های نیازمند را تامین کرده و به توانمندی آنها کمک كنيم.

شايسته ذكر است: مديركل كميته امداد استان اردبيل در سفر يك روزه خود به خلخال ضمن ديدار و مجالست با تعدادي از خانواده‌هاي تحت حمايت، از طرح‌هاي اشتغال اين شهرستان نيز بازديد كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار