معاون مشاركت كميته امداد استان اردبيل:

صدقه بيش از 30 ميليارد ريالي اردبيلي‌هاي خير

انفاقات، صدقات و کمک‌های خيران تا ريال آخر در جهت رفع بخشی از نیازهای خانواده‌هاي بي‌بضاعت در زمینه‌های درمان، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و جهیزیه هزينه مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ صفر توحيدي، معاون توسعه  مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه در سال‌جاري اردبيلي‌هاي خير بيش از 30 ميليارد و 804 ميليون ريال صدقه پرداخت كرده‌اند، گفت: صدقات پرداختي خيران نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته چهار درصد افزايش داشته است.

وي با بيان اينكه حسن اعتماد نيكوكاران اردبيلي به كميته امداد موجب افزايش كمك‌هاي مردمي شده است، افزود: در سايه مساعدت‌هاي خيران مي‌توانيم روند رسيدگي به امور نيازمندان را تسريع بخشيده و خدمات گسترده‌تري را به آنان ارائه كنيم.

توحيدي با اعلام اينكه در سال 94 خيران بيش از 29 ميليارد ريال صدقه پرداخت كرده‌اند، اظهار كرد: مشاركت‌ هر چه بيشتر نيكوكاران در طرح‌هاي حمايتي كميته امداد موجب گره‌گشايي از مسائل متعدد مددجويان مي‌شود تا آنان نيز بتوانند در كنار ساير اقشار جامعه به زندگي خود ادامه دهند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اعلام اينكه 180 هزار صندوق صدقه در سطح استان اردبيل تعبيه شده است، يادآور شد: 171 هزار خانوار اردبيلي مشترك صندوق صدقات كوچك كميته امداد هستند كه همواره با صدقات و انفاقات خود بخش مهمي از مشكلات نيازمندان را بر طرف مي‌كنند.

وي به نصب شش هزار و 500 صندوق بزرگ در معابر و خيابان‌هاي اردبيل اشاره كرد و افزود: دو هزار و 500 صندوق متوسط نيز در ادارات، مغازه‌ها و ساير اماكن عمومي استان توزيع شده است.

توحيدي ضمن قدرداني از يكايك خيران كه با كمك‌هاي خود موجب شادي و دلگرمي نيازمندان مي‌شوند، گفت: استفاده از روش‌های نوین براي جمع آوري كمك‌هاي مردمي از مهمترين راهكارهاي كميته امداد محسوب مي‌شود كه نيكوكاران مي‌توانند با شماره گيري کد#45*8877* به ساده ترين شكل ممكن مساعدت‌هاي خود را در اختيار نيازمندان قرار دهند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اشاره به اينكه سامانه پيامكي در جهت شفاف سازي و كاهش هزينه‌ها ايجاد شده است، خاطر نشان كرد: كميته امداد بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين را به منظور تسهيل و تسريع در پرداخت مساعدت‌هاي مردمي در دستور كار خود قرار داده است تا خيران به سادگي بتوانند كمك‌هاي خود را در اختيار اقشار آسيب پذير قرار دهند.

ارسال نظرات