خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:

انقلاب اسلامی، الهامبخش بسیاری از انقلابهای جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: وظیفه ما در این برهه از زمان، انقلابی ماندن است و باید وحدت را به وجود بیاوریم و در کنار هم به دنبال آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج  شهرستان تاکستان به همت سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام صادقی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان بیان کرد: انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای جهانیان الهام بخش بوده و تمام انقلابهای دنیا بر اساس مدل انقلاب امام (ره) است.

وی اظهار کرد: صنعت و تکنولوژی ما در گذشته وابسته به غرب بود و ما حق بهره برداری مستقل از تکنولوژی را نداشتیم و حال اینکه به لطف خدا، انقلاب امام (ره) ما را به استقلال رساند و به ما عزت داد تا از زیر سلطه استعمارگران بیرون بیاییم و خودمان مستقل بشویم.

این مسئول تاکید کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان، انقلابی ماندن است و باید وحدت را به وجود بیاوریم و در کنار هم به دنبال آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) باشیم.

صادقی افزود: در موضوع برجام و مذاکرات هسته ای بعضا دیده شد که انقلابی عمل نکردیم و خط قرمزها را زیر پا گذاشتیم و توصیه های رهبری معظم  را جامه عمل نپوشاندیم که امروز می بینیم این رئیس جمهور جدید آمریکا دوباره ایران را به دلایل واهی تحریم می کند.

دیگر سخنران این همایش حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بود، وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، ارکان اساسی انقلاب ما را امام (ره) و مردم برشمرد و اذعان کرد: طبق تعابیر علمای ما در حوزه های علمیه، امام جامع الاضداد بود؛ یعنی در عین اینکه فقیه بود در عین حال عارف و فیلسوف هم بود.

عادل تبیین کرد: امام خمینی (ره) از نظر سیاست، یک تحولی را در تاریخ ایجاد کرد و احیاگر حکومت اسلامی بعد از 1400 سال شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تاکید به درک وصیت نامه امام خمینی (ره) و اشاره ای به قسمت هایی از این وصیت نامه توضیح داد: رمز تداوم انقلاب، همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت میدانند که همان ایمان به خدا و وحدت کلمه بود.

حجت الاسلام عادل در پایان گفت: ما مسئولین خیلی باید قدرشناس مردم باشیم و طبق فرموده شهید بهشتی (رض) که: ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت ، ما هم باید تمام سعی خود را بکنیم تا جای این دو جمله عوض نشود و خدمت به ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در انتهای مراسم از تعدادی  از برترین های حوزه مساجد در شهرستان تاکستان، تجلیل به عمل آمد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار