خبرهای داغ:
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه اقتصادمقاومتی و صنایع دستی در سرایان

در پنجمین روز از ایام دهه فجر نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی با حضور مردم و مسئولین شهرستان سرایان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۲۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی وخودکفایی با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام خمینی(ره) اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی موتور محرک جامعه است که می تواند سبب پیشرفت وتوسعه کشور شود.
 
وی افزود: این نمایشگاه باهدف تحقق اهداف امام خامنه ای(حفظه الله) با موضوع اقتصاد مقاومتی، خود کفایی مردم و شناساندن صنایع دستی شهرستان به اقشار مختلف مردم برپا شده است.
 
فرمانده سپاه پاسداران سرایان گفت: این نمایشگاه شامل کارگاه های اقتصاد مقاومتی است که بسیج سازندگی شهرستان متقاضیان راه اندازی کارگاه را جهت دریافت تسهیلات به بانک مهر معرفی کرده است.
 
امانتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل دو بخش تولیدات کشاورزی وصنایع دستی شهرستان می باشد، یادآورشد: در بخش کشاورزی شامل بسته بندی گیاهان دارویی، پرورش بوقلمون، شتر مرغ، ماهی و دام است.
 
به گفته وی: در بخش صنایع دستی بافت فرش، گلیم بافی، ریسندگی و بافندگی پارچه می باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: این نمایشگاه از تاریخ 15 بهمن جاری دایر و تا 22 بهمن برای بازدید علاقه مندان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار