در آستانه برگزاری یادواره دانش آموزی دودانگه انجام شد:

دیدار دختران دانش آموز مدرسه سنگده با خانواده پاسدار شهید سید خالق مختاری/ تصویری

به منظور گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، قبل از اجرای یادواره دانش آموزی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده والامقام پاسدار شهیدسید خالق مختاری از سوی دانش آموزان، مربیان و اعضای انجمن اولیاء دبیرستان الزهراء سنگده انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر اولین یادواره شهدای دانش آموزی در مدارس بخش دودانگه ساری دوشنبه 18 بهمن ماه در مدرسه دخترانه الزهراء سنگده برگزار می شود.
مدیر مدرسه الزهراء در گفتگو با بسیج مازندران از اجرای برنامه های متنوع یادواره شهدای دانش آموزی خبر داد و افزود: اولین یادواره شهدای دانش آموزی همچون سایر مدارس منطقه و شهرستان  در سنگده با یاد پاسدار شهیدسیدخالق مختاری  در این مدرسه برگزار می گردد.
 انسیه رضایی گفت: به لحاظ اینکه مدرسه دوره متوسطه دختران سنگده مزین به نام شهید خالق مختاری است این یادواره نیز به یاد این شهید بزرگوار برگزار می شود.
 وی از اجرای مسابقات فرهنگی،ورزشی و هنری در سطح مدرسه خبر داد و یادآور شد: به منظور گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا قبل از اجرای یادواره دانش آموزی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده  والامقام پاسدار شهیدسید خالق مختاری از سوی دانش آموزان، مربیان و اعضای انجمن اولیاء انجام شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها