خبرهای داغ:
سرهنگ اله دانه از اسلام و وحدت موجود در بین مردم بعنوان بزرگترین برتری انقلاب یاد کرد و گفت: اورامانات زخم های بیشماری بر پیکر خود دارد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۵۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر در جشن انقلاب که در بخش شاهو در مسجد جامع محله منصورآقایی برگزار شد عنوان داشت: وحدت بزرگترین برتری ما نسبت به دیگر ممتلک ها می باشد.

فرمانده ناحیه روانسر با اشاره به اینکه برای احیای اسلام خونهای زیادی دریک سنگر ریخته شد افزود: نظامی که به قران و سنت رسول الله (ص) متکی است احدی نمی تواند چشم زخمی به آن بزند.

وی با اشاره به اینکه نظام به پشتوانه ی مردم و با توکل بر خداوند پیروز می باشد یادآور شد: اگر حمایت از خداوند را از دست بدهیم دشمن بر ما پیروز خواهد شد.

فرمانده ناحیه روانسر در جمع مردم بخش شاهو عنوان کرد: اورامانات زخمهای بیشماری بر پیکره خود دارد و  بی شک حرکت بسیج وار مردم موجب شده تا ارزش های این مردم دو صد چندان گردد.

سرهنگ اله دانه با اشاره به برخی از شاخصه های انقلابی گری افزود: رویکرد انقلابی داشتن و حضور آگاهانه در صحنه موجب می شود تا اتحاد و مقاومت در جمع مردم حفظ شود و همین امر رمز انقلاب می باشد چرا که امنیت حاکم بر جامعه را نمی توان با هیچ چیزی عوض کرد. 

فرمانده ناحیه روانسر در پایان با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی و حساسیت نسبت به دشمن افزود:  انقلاب برآمده از مردم می باشد و تا روزی موجودیت خواهد داشت مردم خواستار آن باشند پس مردم بایستی هوشیار بوده و به توطئه های دشمن اعتنایی نکنند.

ارسال نظرات